:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۵.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

«سِت» ، ابزار نوین پرداخت خرد

در آستانه تعطیلات تابستان اپلیکیشن «سِت» را نصب کرده و به آسانی عوارض عبور از آزادراه ها را پرداخت کنید.
کد خبر: ۱۳۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، اپلیکیشن "سِت" با خدمات متنوعی همچون پرداخت عوارض عبور از آزادراه های کشور، کیف پول همراه ، دریافت، پرداخت و انتقال وجه الکترونیک توسط سیمرغ تجارت از شرکت‌های بخش فناوری اطلاعات بانک تجارت به بازار عرضه شد.

توقف ممنوع!

پرداخت الکترونیکی عوارض عبور از آزادراه های کشور بدون نیاز به توقف، به عنوان اصلی‌ترین بخش اپلیکیشن سِت به شمار می‌رود. پس از نصب این اپلیکیشن از طریق ورود به پایگاه اینترنتی شرکت سیمرغ تجارت به آدرس www.stts.ir و افزودن مشخصات خودروی مورد نظر به دو روش پیش و پس از عبور از آزادراه های کشور می‌توان نسبت به پرداخت عوارض اقدام کرد. در روش نخست از طریق قسمت خوداظهاری و تعیین مبدا و مقصد سفر و یا شارژ کیف پول اپلیکیشن پرداخت عوارض امکانپذیر است. در روش دوم پس از تردد از آزادراه می‌توان با استعلام بدهی نسبت به پرداخت عوارض اقدام کرد. در این اپلیکیشن امکان افزودن خودروهای متعدد جهت پرداخت عوارض وجود دارد و همچنین می توان با معرفی این اپلیکیشن به دوستان، از هدایای سیمرغ تجارت بهره مند شد.

در بخش گزارش تراکنش، تمامی تراکنش‌های صورت گرفته در «سِت» قابل مشاهده بوده و با افزایش تراکنش امتیاز بیشتری نصیب کاربر خواهد شد.

بده بستان آسان با «سِت»

سه آیکون دریافت، پرداخت و انتقال وجه از دیگر بخش‌های اپلیکیشن سِت به شمار می‌رود.

به منظور دریافت وجه، اپلیکیشن سِت با تولید بارکد (QR Code) و یا از طریق فناوری‎‏های NFC و با تعریف مبلغ، عملیات دریافت وجه را انجام می‌دهد. برای انجام عملیات پرداخت نیز این اپلیکیشن از طریق دوربین گوشی و خوانش بارکد (QR Code) و یا از طریق فناوری‎‏های NFC تراکنش مورد نظر را صورت می‌دهد. انتقال وجه نیز از طریق شماره همراه فرد مورد نظر به آسانی در «سِت» امکانپذیر است. شارژ کیف پول الکترونیک برای پرداخت‌‌های خرد، امکان دریافت پیام‌های مرتبط با اپلیکیشن و پشتیبانی تلفنی از دیگر خدمات اپلیکیشن«سِت» محسوب می‌شود.

در حال حاضر پرداخت الکترونیک عوارض در آزادراه‏‏ های تهران – قم، تهران – ساوه، کرج – قزوین و قزوین – زنجان راه اندازی شده و طبق اعلام شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، تا پایان سال تمامی آزادراه‏ های کشور به این سامانه تجهیز خواهند شد و به این ترتیب امکان پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی در تمامی آزادراه‏ های کشور در اپلیکیشن «سِت» فراهم خواهد بود.

«سِت» را می‌توان از طریق پایگاه اینترنتی شرکت سیمرغ تجارت به آدرس www.stts.ir دریافت کرد.