:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

اطلاعیه تمدید مهلت خرید سهام بانک انصار با نماد "وانصار"

بدین وسیله به اطلاع کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی (غیر وابسته به نیروهای مسلح ) بانک انصار می رساند پیرو اطلاعیه خرید سهام بانک منتشر شده در روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد و نیز سامانه کدال به تاریخ 1397/12/26مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از ساعت معاملاتی، براساس مصوبات کمیته راهبردی ادغام در تاریخ 1398/02/24و در راستای اجرای بندهای 4 و 6 مصوبه "چارچوب کلی طرح ادغام بانک ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه" با استناد به مجوز شماره 1375 – د -98 تاریخ 1398/02/29ستاد کل نیروهای مسلح، مهلت خرید و انتقال سهام بانک انصار تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه تاریخ 1398/03/22تمدید می گردد. لذا سهامداران می توانند با مراجعه به هریک از شعب بانک انصار یا کارگزاری ها در سراسر کشور نسبت به فروش سهام مبادرت فرمایند.
کد خبر: ۱۳۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
اقتصادگردان- شایان ذکر می باشد در صورتی که سهامداران محترم در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه دستور فروش با قیمت هر  سهم 2,086 ریال اقدام ننمایند، می توانند تا زمان ارزش گذاری سهام بانک انصار توسط گروه کارشناسان رسمی تامل نموده و بر اساس آن و به ترتیبی که متعاقباً اعلام خواهد شد نسبت به فروش سهام خود مبادرت نمایند.

تصریح می نماید این بانک تضمینی مبنی بر اینکه ارزش ذاتی تعیین شده در آینده بیشتر از ارزش قابل خرید در حال حاضر باشد را نخواهد پذیرفت .