گفتگوی دیگر این شماره با رییس اداره رسیدگی به صدای مشتریان است که در این مصاحبه عملکرد این اداره و روند رسیدگی به صدای مشتریان و پاسخگویی به سؤالات آنها را شرح داده است.
علاوه بر این، گفتگو با همکاران موفق در طرح سامان 1400، گفتگو با رییس شعبه و همکاران شعبه شهید بهشتی بانک سامان از گفتگوهای خواندنی این شماره است.
«سامانیوم را بیشتر بشناسیم»، «همه چیز درباره نتبانک سامان» و «رسانه اجتماعی و بانک» از دیگر مطالب جذاب این شماره است. همچنین در بخش پایانی این شماره نیز اسامی 444 برنده وینکارت و اخباری از خدمات و محصولات و دستاوردهای گروه مالی و بانک سامان منتشر شده است.
برای مطالعه آنلاین مجله اینجا کلیک کنید