عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه مشتری مداری همواره سرلوحه اقدامات این بانک بوده است، گفت: کارکنان باید در سال جدید نیز همانند گذشته حداکثر تلاش خود را به منظور جلب رضایتمندی مشتریان به کار گیرند.
وی تصریح کرد: منابع انسانی بسیار بیشتر از منابع مالی برای بانک اهمیت دارد و طبیعی است که پیشرفت کارکنان می تواند باعث پیشرفت سازمان شود.
این عضو هیات مدیره بانک با اشاره به اهمیت نقش کارکنان در پیشبرد اهداف بانک، بر استفاده از پیشنهادها و نظرات همکاران تاکید کرد.
کریمی در پایان این بازدید به بررسی عملکرد شعبه مذکور پرداخت و کارکنان نیز در فضایی صمیمی به ارایه دیدگاه های خود پرداختند.