:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفت؛

حمایت بانک صادرات ایران از دومین همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه

​به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، دومین همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه (EST) با حمایت بانک صادرات ایران، در سالن ایوان شمس برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
اقتصادگردان- به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این همایش که با حضور برترین‌های این حوزه و با هدف توسعه افکار و ایده‌ها تشکیل شد، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات، در خصوص کار در حوزه روابط عمومی گفت: کسی که در روابط عمومی کار می‌کند، باید از کلیشه و روزمرگی دوری کند. وقتی از روزمرگی دوری کنیم، به خلاقیت رسیده و کارهایی می‌کنیم که ماندگار است.
سیدجمال هادیان طبائی زواره با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود افزود: از علائم شخص خلاق این است که از حداقل امکانات حداکثر بهره را می‌برد.
کامبیز زاهدپور مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی، هادی خانیکی استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی، پوریا سوری رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، حمید ابک و اردشیر رستمی، از دیگر چهره‌های شناخته شده حوزه ارتباطات و روابط عمومی بودند که در همایش یادشده به بیان تجربه‌های خود پرداختند.
گفتنی است، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با مشارکت بانک صادرات ایران، موسسه فرهنگی هنری آینده هنر هشتم و واحد ٤٦ مرکز علمی- کاربردی فرهنگ و هنر اقدام به برگزاری این همایش کردند تا تجربیات سال‌ها تلاش اساتید در اختیار جوانان قرار گیرد.