:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶

کسب عنوان روابط عمومی برتر توسط نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در حوزه معاونت مالی شهرداری

عبدالحميد امامي معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری هستند.
کد خبر: ۱۳۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

اقتصادگردانروابط عمومی ها باید برای گسترش تعامل هر چه بیشتر شهروندان با مدیریت شهری تلاش کنند. 
اولین ماهیت روابط عمومی دوسویه بودن عملکرد آن است.
 ایجاد ارتباط دوسویه با مخاطبین منجر به اعتماد سازمانی و در نهايت  منجر به یک اعتبار سازمانی خواهد شد.
در این برهه اقتصادی، توجه به نقش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نقش چشمگیری در کاهش هزینه ها دارد.
گفتنی است در این  نشست، از مدیران روابط عمومی، شرکت نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب،سازمان املاک و مستغل و اداره کل حقوقی به عنوان "روابط عمومی برتر" با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است نشست گرامی داشت هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور معاون مالی و اقتصاد شهری، مشاور و مدیر حوزه معاونت، مدیر روابط عمومی و مسئولان روابط عمومی سازمانها، ادارات کل و شرکت های زیر مجموعه معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد.