:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
در سال ۹۷ صادر شد:

تاییدیه بازرسی ادواری برای ۴۰ درصد جایگاه‌های CNG استان تهران

مدیرکل استاندارد تهران با اشاره به وجود ۱۵۷ جایگاه فعال CNG در استان گفت: با اجرای مراحل عملیاتی طرح بازرسی ادواری جایگاه‌های CNG استان تهران، در سال گذشته ۶۱ جایگاه موفق به دریافت تاییدیه رفع موارد نقص بحرانی از اداره‌کل استاندارد استان شدند.
کد خبر: ۱۳۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
اقتصادگردان- به نقل از استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری با تاکید بر خطرآفرین بودن مخازن و جایگاه‌های غیراستاندارد، تاکید کرد: مالکین سایر جایگاه‌ها نیز باید با تکمیل مراحل استانداردسازی و ایمن‌سازی جایگاه‌های تحت مالکیت، برای دریافت تاییدیه از این اداره کل اقدام کنند.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۸۲ جایگاه CNG مستقر در سطح استان تهران، تعداد ۱۵۷ جایگاه در حال حاضر فعال می‌باشند و مابقی آنها، به دلایل مختلف غیرفعال یا تعطیل‌اند. در این راستا، با تلاش کارشناسان اداره‌کل استاندارد استان و همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران- منطقه تهران و شرکت گاز استان، در سال گذشته، مجموعاً ۶۱ جایگاه فعال CNG استانی فرآیند ایمن‌سازی و رفع نواقص بحرانی را تکمیل کردند.

طاهری با اشاره بر اینکه طبق مقررات، تمام جایگاه‌های CNG باید هر ساله توسط شرکت‌های بازرسی فنی ذیصلاح مورد بازرسی ادواری قرار بگیرند، گفت: سال گذشته از ۱۵۳ نازل جایگاه‌های CNG استان تهران نیز آزمون صحت عملکرد به عمل آمد.