:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
کاظمی:

توزیع کالای اساسی به وسیله کوپن انجام شود

یک عضو کمیسیون حقوقی ــ قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که توزیع کالاهای اساسی زجر آور و موجب مشقت مردم است، گفت‌: این توزیع کالاها باید به وسیله کوپن انجام شود.
کد خبر: ۱۳۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
اقتصادگردان- محمد کاظمی، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور، گفت‌: سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد. محقق شدن این شعار لوازم و مقدماتی دارد که مهم‌ترین آنها بانک‌ها هستند. امروز تولید ما به شدت درگیر مسائل بانکی است و تولید کنندگان به دلیل صدور اجراییه توسط بانک‌ها یا در زندان هستند یا فراری هستند و یا این که واحدهای تولیدی آنها متوقف شده است. لازم است که این موضوع در هیات دولت مطرح شود تا برای پرداخت تسهیلات دریافتی مهلت دو ساله ایجاد شود و پرداخت‌ها به تعویق بیفتد.

این عضو کمیسیون حقوقی ــ قضایی مجلس شورای اسلامی بیان‌ کرد: مجلس شورای اسلامی تا ۱۴ میلیارد دلار به کالاهای اساسی اختصاص داد. این کالاها نیز وارد می‌شود، ولی سیستم توزیع آنها زجرآور است و برای مردم ایجاد مشقت می‌کند. مجلس شورای اسلامی که به شما اختیار داد پس توزیع کالاهای اساسی را به وسیله کوپن انجام دهید تا خانواده‌ها برای دریافت چند کیلو قند و شکر یک صبح تا بعد از ظهر در صف نمانند و در آخر هم چیزی دریافت نکنند.

وی در پایان با اشاره مشکلات حوزه انتخابیه خود در تذکری به وزیر راه، اظهار کرد: از شما و همکارانتان تشکر می‌کنم. در خصوص تسریع در عملیات اجرایی جاده ملایر ــ آورزمان ــ نهاوند و انجام جاده ترانزیتی  ملایر ــ بروجرد عاجلا اقدام شود. سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در بازسازی یخدان تاریخی "میرفتاح" که در سیل دچار مشکل شده است، اهتمام ورزد.