:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۶.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
مقدسی:

عملکرد سازمان خصوصی سازی شفاف شود

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت نظارت بر سازمان خصوصی سازی خطاب به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد گفت: عملکرد این سازمان باید برای مردم شفاف شود.
کد خبر: ۱۳۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
اقتصادگردان- سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس گفت: انتظار است که سران سه قوه در این شرایط کشور برای خنثی کردن فعالیت‌های خصمانه و تحریک آمیز آمریکا با اتحاد و همدلی بیشتر به برگزاری جلسات مشترک اهتمام ورزند. این جلسات نه تنها فقط با حضور سران سه قوا باشد بلکه افراد مؤثر در قوای سه گانه در کنار سران حضور داشته باشند و طرح‌های لازم در این باره اجرایی شود تا مشکلات مردم برطرف شود.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت و ساماندهی سازمان خصوصی سازی بیان کرد: آقای روحانی و وزیر اقتصاد باید عملکرد سازمان خصوصی سازی را شفاف کنند و در این خصوص به مردم گزارش دهند. مشخص شود که اگر ایرادی وجود دارد باید با آن برخورد شود. وزیر وقت اقتصاد در خصوص تعیین تکلیف هپکو قول داده بودند، اما هنوز اقدامی نشده است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت باید در جهت تأمین خسارت‌های سیل و سرمازدگی به خصوص در شهرستان‌های حوزه انتخابیه اقدام کند. خسارت سرمازدگی به استان مرکزی فقط هزار میلیارد تومان بوده است. باید در جهت رفع مشکلات صنایع بزرگ و واحدهای تولیدی مانند هپکو اقدام شود؛ چرا که در این خصوص مصوباتی از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی و دولت گذارنده شده است.