:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۶.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵

تولید روزانه نفت شیل آمریکا ۸۳ هزار بشکه افزایش می‌یابد

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید نفت شیل آمریکا در ژوئن حدود ۸۳ هزار بشکه در روز رشد کرده و به ۸.۴۶ میلیون بشکه در روز می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
اقتصادگردان- اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد تولید نفت در منطقه پرمیان که بزرگترین منطقه تولید نفت شیل در این کشور است در ژوئن ۵۶ هزار بشکه در روز رشد کرده و به ۴.۱۷۳ میلیون بشکه در روز خواهد رسید.

در طول سال ۲۰۱۸ اداره اطلاعات انرژی آمریکا افزایش ماهانه به میزان ۶۰ تا ۷۰ هزار بشکه در روز را پیش بینی کرده بود.

تولید منطقه پرمیان باسین معمولاً رشد سریع‌تری از مناطق دیگر دارد زیرا اپراتورها تکنیک‌های بهتری را برای تکمیل چاه پیاده کرده و تلاش می‌کنند نفت بیشتری استخراج کنند.

آمار تولید اداره اطلاعات انرژی آمریکا برای ماه‌های مه و ژوئن مورد بازبینی قرار خواهد گرفت.

افت ماهانه اندک تولید برای منطقه ایگل فورد در جنوب تگزاس پیش بینی شده است و افت بزرگ‌تری برای آنادارکو باسین در اوکلاهاما دیده می‌شود.

بنا بر پیش بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید منطقه ایگل فورد ۹۴۲ بشکه در روز افت کرده و به ۱.۴۲۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد و تولید آنادارکو باسین با بیش از ۶۶۰۰ بشکه در روز کاهش، به ۵۴۷ هزار بشکه در روز خواهد رسید.

بر اساس گزارش رویترز، تولید بیکن شیل در ژوئن با ۱۶ هزار بشکه در روز افزایش، به حدود ۱.۴۲۰ میلیون بشکه در روز می‌رسد. تولید نیوبرارا شیل نیز با ۱۴۳۰۰ بشکه در روز افزایش، به بیش از ۷۵۲ هزار بشکه در روز بالغ می‌شود.