:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
لاریجانی:

بانک‌های ملی، صادرات، ملت، صنعت و رفاه عملکرد خوبی در واگذاری دارایی‌های خود داشته‌اند

رییس مجلس شورای مجلس شورای اسلامی گفت‌ که طبق گزارش کمیسیون ویژه‌ بانک های ملی، صادرات، ملت، صنعت و معدن و رفاه در واگذاری اموال و دارایی های خود نسبت به سایر بانک‌ها بهتر عمل کرده‌اند.
کد خبر: ۱۳۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
اقتصادگردان- علی لاریجانی بعد از گزارش کمیسیون ویژه‌ حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل "۴۴" در خصوص اجرای قانون "رفع موانع رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور" در حوزه بازارهای مالی اظهار کرد: از گزارش کمیسیون ویژه‌ تشکر می‌کنم. این گونه گزارشات می‌توانند در سرمایه‌گذاری و رونق تولید کشور تاثیرگذار باشند.

وی ادامه‌ داد: مجلس شورای اسلامی با این گونه گزارش‌های نظارتی باعث می‌شود که بخش‌های اجرایی جدی تر عمل کنند. طبق این گزارش بانک‌های ملی، صادرات، ملت، صنعت و معدن و رفاه در واگذاری اموال و دارایی‌های خود بهتر از دیگران عمل کرده‌اند.

رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به این که گزارش کمیسیون ویژه‌ نشان دهنده ضعف‌های موجود در حوزه اجرای قانون است، خاطرنشان کرد: ما ضمن قدردانی از معاونت نظارت، مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات از دستگاه اجرایی این درخواست را داریم که در این موضوع ورود کند. کمیسیون ویژه‌ هم با عنایت به این گزارش پیگیری های لازم را انجام دهد و پنج ماه دیگر گزارش دیگری در خصوص چگونگی رفع اشکالات ارائه کند.