:
كمينه:۶.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

حضور پر انرژی تجارت نو در کنار فعالان حوزه انرژی

مدیر عامل بیمه تجارت‌نو و هیأت همراه صبح امروز ۱۲اردیبهشت، باحضور در غرفه این شرکت در بیست و چهارمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی میزبان تعدادی از مدیران شرکت‌های بزرگ این عرصه شدند.
کد خبر: ۱۳۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی؛ نیما نوراللهی، مدیرعامل تجارت نو با تاکید بر گسترش دامنه بیمه‌های انرژی درمجموعه تحت مدیریت خود، با هدف آشنایی بیشتر با نیازها، دستاوردها و بیمه نامه‌های مختلف صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با همراهی مدیران ارشد غرفه شرکت‌های حاضررا مورد بازدید قرار داد که درجریان این رویداد مقامات عالی رتبه شرکت‌های نفت و گاز پارسیان و آذرآب با تقدیر از خدمات بیمه تجارت‌نو در زمینه بیمه های انرژی برای برخورداری از سایر خدمات ارائه شده توسط این شرکت رایزنی کردند.
حیدری مدیرعامل آذرآب که مجموعه تحت مدیریتش در جمع مشتریان تجارت‌نو جادارد، علاقمندی خود را نسبت به بهره‌مندی پرسنل آذرآب از خدمات بیمه ای "بنو” اعلام داشت. در این راستا مقرر شد با برگزاری جلساتی چگونگی تحقق این مهم مورد توافق طرفین قرارگیرد.
بنا بر این گزارش به دلیل اهمیت بیمه های انرژی درصنعت بیمه، شرکت تجارت نو در این نمایشگاه که تا ۱۴ اردیبهشت برقراراست، حضور یافته تا در فرصت ایجاد شده خدمات بیمه‌ای فوق به بازدیدکنندگان که درصد قابل توجهی از آنها فعالان ارشد حوزه‌ انرژی هستند، درمحل نمایشگاه نیز معرفی شود.

اقتصاد گردان

اقتصاد گردان