:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

پرداخت خسارت ۵۰ میلیارد ریالی بیمه آرمان به سیل زدگان گنبد

با حضور مدیر عامل بیمه آرمان و هیئت همراه در گنبدکاووس، علی الحساب مبلغ ۵۰ میلیارد ریال بابت خسارت بخشی از واحدهای مسکونی و تجاری آسیب دیده از سیل پرداخت شد.
کد خبر: ۱۳۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
اقتصادگردان- به گزارش روابط ‌عمومی بیمه آرمان، در دیدار دکتر کامبیر پیکارجو مدیرعامل این شرکت و هیئت همراه(معاونان فنی و مالی) با منصور طعنه گنبدی شهردار گنید، حوالۀ خسارت ۵۰ میلیارد ریالی تسلیم ایشان شد.
دکتر پیکارجو در مراسم اعطای چک خسارت زیان دیدگان سیل گنبد گفت: این مبلغ، علی الحساب به منظور جبران بخشی از خسارات سیل برای دو هزار و ۱۸۰ واحد خسارت دیده ارزیابی شده که به شهرداری گنبدکاووس پرداخت شد و از روز دوشنبه واریز به حساب مالکان واحدهای خسارت دیده آغاز می شود.
وی تاکید کرد: خسارت دیدگان در صورت داشتن اعتراض به مبلغ کارشناسی شده می‌توانند به سامانه بیمه آرمان مراجعه و اعتراض خود را ثبت نمایند.
منصور طعنه گنبدی شهردار گنبد کاووس هم گفت: برای ۴ هزار و ۸۰۰ واحد خسارت دیده در سیل پرونده تشکیل شده که از این تعداد تا کنون حدود ۳۸۰۰ واحد ارزیابی شده است.
وی افزود: برای ۲۶ هزار واحد مسکونی و ۶ هزار واحد تجاری در گنبد کاووس تا سقف ۱۶ میلیون تومان بیمه نامه سیل صادر شده سده است.
گفتنی است به دستور مدیرعامل بیمه آرمان، تیم های کارشناسی و ارزیابی این شرکت از همان روزهای اولیه وقوع سیل در مناطق سیل‌زده گنبدکاووس حضور یافته و به بررسی موضوع و تعیین وضعیت آسیب دیدگان سیل پرداختند.