:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
تالار شیشه‌ای قرمزپوش شد

یک هزار و ۴۶۴ واحد افت شاخص‌ بورس تهران

تمامی شاخص‌های بورس تهران امروز قرمزپوش شد و شاخص کل با یک هزار و ۴۶۴ واحد اُفت به ۲۰۲ هزار و ۸۵۷ واحد رسید
کد خبر: ۱۳۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
اقتصاد گردان - شاخص کل بورس تهران که روز گذشته کاهش ۵۳ واحدی را تجربه کرده بود، امروز نیز با کاهش روبرو شد. سایر شاخص های بورس تهران نیز امروز قرمزپوش بودند.

براین اساس شاخص کل امروز با یک هزار و ۴۶۴ واحد کاهش معادل ۰.۷۲ درصد به ۲۰۲ هزار ۸۵۷ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با ۴۲۲ واحد کاهش معادل ۰.۷۲ درصد به ۵۸ هزار ۴۶۲ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۵۶ واحد کاهش معادل ۰.۳۸ درصد به ۴۰ هزار و ۵۹۰ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۱۰۹ واحد کاهش، معادل ۰.۳۸ درصد به ۲۸ هزار و ۲۸۲ واحد، شاخص آزاد شناور با یک هزار و ۶۰۸ واحد افت، معادل ۰.۷۰ درصد به ۲۲۸ هزار و ۸۶۶ واحد، شاخص بازار اول با ۹۲۰ واحد کاهش معادل ۰.۶۰ درصد به ۱۵۲ هزار ۷۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۳ هزار و ۶۶۲ واحد ریزش معادل ۰.۹۳ درصد، به ۳۹۱ هزار و ۵۱۶ واحد رسید.

امروز همچنین بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۳ میلیون و ۶۹۹ هزار برگه سهم در ۲۴۹ هزار و ۱۴۰ نوبت معاملاتی به ارزش بیش از ۸۸۰ میلیارد و ۶۰۳ میلیون تومان داد و ستد شد.

 نمادهای تاثیر گذار

از سویی دیگر امروز ۷ نماد «فارس با ۱۶۹ واحد، ومعادن با ۱۳۶ واحد، مبین با ۱۲۷ واحد، تاپیکو با ۱۱۴ واحد، کگل با ۱۱۰ واحد و کچاد با ۱۰۱ واحد» بیشترین تاثیر منفی و  نماد «وبصادر با ۲۰۵ واحد» رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس برجای گذاشتند.

نمادهای پُربیننده امروز نیز ۷ نماد «وتجارت (بانک تجارت)، خساپا (سایپا)، خپارس (پارس خودرو)، وبملت (بانک ملت)، خودرو (ایران خودرو)، های وب (داده گستر عصر نوین)، فولاد (فولاد مبارکه اصهفان) » بودند.