:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

نشست تخصصی مدیران استانی بانک توسعه تعاون با موضوع اشتغال روستایی برگزار شد

دومین نشست تخصصی کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون با موضوع اشتغال روستایی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
اقتصادگردان- مدیران استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، هرمزگان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی در خصوص نقش و نحوه و فرآیند تشکیل پرونده‌های اعتباری، بررسی و پرداخت این تسهیلات مطالبی را ارائه و عاملیت بانک توسعه تعاون را در اجرای این طرح ملی یک فرصت بی‌بدیل در ارتباط با رویکرد و کارکرد توسعه‌ای این بانک قلمداد کردند.

مدیران استان‌های یادشده حضور جدی و قوی بانک توسعه تعاون را در اجرای طرح‌های ملی ازجمله طرح اشتغال روستایی که موجب کمک به رونق تولید، کاهش نرخ بیکاری، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و کمک به ایجاد اشتغال می‌شود را مثبت ارزیابی کردند. ملایی مدیر استان خراسان جنوبی همچنین اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و فراگیر را در افزایش سهم مشتریان بانکی و پاسخگویی به مسئولیت اجتماعی بانک را موثر دانست.

ندری مدیر استان خراسان شمالی تقسیم‌کار مناسب میان همکاران و روحیه جهادی را از مهم‌ترین عوامل موفقیت همکاران این استان در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن یاد نمود.

خسروانی مدیر استان هرمزگان، امکان پرداخت تسهیلات به بخشهای متنوع اقتصادی را از مزیت‌های مهم بانک توسعه تعاون دانست و ارتباط با دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و ارتباط تخصصی با کارشناسان صنایع و کشاورزی و معادن برای اعتبار سنجی و امکان‌سنجی طرح‌ها را مثمر ثمر قلمداد نمود و پیگیری مستمر و بازدید طرح‌ها و نظارت بر پیشرفت طرح‌ها را از مهم‌ترین بایسته‌های استان برای سال پیش رو عنوان نمود.

اصغر رضایی مدیر شعب آذربایجان شرقی تفویض اختیار به استان‌ها را در پیشبرد و تسریع طرح‌های اشتغال روستایی موثر دانست و اجرای این الگوی تفویض اختیار در کلیه عملیات بانکی را خواستار شد.

تقوی مدیر استان آذربایجان غربی نیز به تبیین اقدامات این استان در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی پرداخت.