:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل بانک کشاورزی:

حمایت از رونق تولیدبخش کشاورزی رسالت اصلی بانک کشاورزی است

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی حمایت از رونق تولید به ویژه تولید دربخش کشاورزی را رسالت اصلی این بانک دانست و گفت: تمام تلاش و کوشش خود را در این زمینه به کار خواهیم بست.
کد خبر: ۱۳۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه سال جاری در بازدید از دوازهمین نمایشگاه بین المللی بانک،بیمه وبورس با اعلام مطلب فوق افزود: سال گذشته حمایت خوبی از بخش کشاورزی داشتیم و رشد تسهیلات پرداختی به این بخش چشمگیر بود.

وی اضافه کرد:امسال نیز با توان بیشتر و مضاعف در این عرصه قدم برمی داریم و امیدواریم بتوانیم از تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی حمایت بسیار خوبی به عمل آوریم.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به مصوبات دولت برای هموطنان آسیب دیده از سیل گفت:از همه ابزارها و امکانات برای جبران خسارت های وارده استفاده خواهیم کرد.

خدارحمی با بیان ابنکه خوشبختانه دولت مصوبات خوبی در قالب کمک های بلاعوض برای بازسازی منازل مسکونی داشته و برای کشاورزان خسارت دیده نیز کمک های خوبی پیش بینی شده  است افزود:علاوه بر کمک های بلاعوض تخصیص یافته از سوی دولت ، تسهیلات ارزان قیمتی نیز توسط بانک کشاورزی و بانک های دیگر بر اساس سهمیه و تکلیف مشخص شده، پرداخت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به محض مهار آب در مناطق سیل زده این پرداخت ها شروع خواهد شد و کمک می کنیم تا زندگی مردم به روال عادی بازگردد و خسارت ها جبران شود.