:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

جمع آوری ۳۵ ميليارد تومان از طریق اصناف برای کمک به سیل زدگان

رییس اتاق اصناف ایران گفت: تاکنون ۳۵ میلیارد تومان از طریق اصناف برای کمک به سیل زدگان فراهم شده است.
کد خبر: ۱۳۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
اقتصادگردان- سعید ممبینی رییس اتاق اصناف ایران در مراسمی که با هدف تامین خسارات پس از سیل در مجتمع فجر اهواز برگزار شد گفت: در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی و مشارکت اصناف برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از سیل از مدتی پیش و در اوایل وقوع سیل در استان گلستان، اتاق اصناف ایران و سازمان بسیج اصناف کشور مبادرت به ایجاد ستاد مدیریت بحران کردند و در طول این مدت کمک‌ها بر اساس اعلام مناطق آسیب دیده جمع آوری و هدایت شدند.

وی افزود: کمکهای هدفمند بر اساس نیازهای واقعی ، یکی از مهمم ترین اهداف برپایی اردوهای جهادی است و با توجه به اینکه ما در مرحله جدیدی از سیل هستیم و پیش بینی می‌شود سیل زدگان به محل زندگی خود بازگردند، اقدام به تشکیل این جلسه گرفتیم و البته مراسمی مشابه اینجا نیز ویژه استان‌های شمالی و در گلستان برگزار شد.
رییس اتاق اصناف ایران ضمن قدردانی از حضور مسوولین ، فعالان اقتصادی ، بازاریان و به ویژه سازمان بسیج اصناف کشوردر اهواز گفت : حضور و مشارکت صمیمانه شما نشانه همدلی و اتحاد مردمی است .
ممبینی در ادامه بیان داشت: اتاق اصناف اهواز اولین مرکز مشارکت کننده با سازمان بسیج اصناف در حوزه کمک به سیل زدگان بود که از نخستین روزهای امسال بامشارکت و همکاری کامل در کنار سازمان پرتلاش بسیج اصناف خوزستان در صحنه حاضر بود و این دومین گردهمایی در سطح کشوراست که برای جبران بخشی از خسارت‌های سیل در استان خوزستان، لرستان و ایلام شکل گرفته است.
رییس اتاق اصناف ایران اظهار کرد: در مجموع تا به امروزبا حمایت و نظارت سازمان بسیج اصناف کشور، ۳۵ میليارد تومان از طریق اصناف برای کمک به سیل زدگان جمع آوری شده است و هدف ما در این جلسه هدایت مدد ها، متناسب با نیاز‌های آسیب دیدگان در هنگام بازگشت به منازل شان است.
این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: بیشتر توجه ما تامین و تعمیر لوازم خانگی برای بازسازی پس از رخداد سیل و تمرکز روی بنگاه‌های اقتصادی به ویژه اصناف برای آغاز فعالیت اقتصادی و خدمت به جامعه است.