:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۴.۷۹°
Updated in: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از دوازدهمین نمايشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

برپایی نمایشگاه های تخصصی فرصتی است تا شركت های فعال ضمن نمایش دستاوردها و خدمات خود برای دست‌اندركاران ، متخصصان و بازدیدکنندگان ،نوآوري های آتی خود را نیز معرفی کنند.
کد خبر: ۱۳۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
اقتصادگردان- بر این اساس، روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی صبح روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از دوازدهمین نمايشگاه بورس، بانک و بیمه بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی  ضمن بازدید از نمایشگاه و غرفه سایر بانک ها، در غرفه بانک کشاورزی حضور یافت و با مدیران،کارشناسان و بازدیدکنندگان این غرفه دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیرعامل بانک کشاورزی هم زمان با این بازدید ،در نشست های اختصاصی به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد و آخرین دستاوردهای این بانک در عرصه بانکداری و اقدامات صورت گرفته  برای حمایت از بخش کشاورزی به ویژه حمایت از رونق تولید در این بخش را تشریح کرد.
بر اساس این گزارش ، دوازدهمین نمايشگاه بورس، بانک و بیمه بزرگترين رويداد ايران در این زمينه است که با حضور شركت های توانمند داخل و خارج از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه دایر خواهد بود.
این گزارش می افزاید، شرکت های تابعه بانک کشاورزی ازجمله گسترش فناوری های نوین،صندوق بیمه کشاورزی و صرافی مهر در این نمایشگاه حضور دارند .
شایان ذکر است کارشناسان مطلع این بانک  در سالن B٣٨تا پایان مدت برگزاری نمایشگاه آماده پاسخگویی خواهند بود.