:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

انعقاد تفاهمنامه میان بانک ملت و سازمان منطقه آزاد کیش

بانک ملت و سازمان مناطق آزاد کیش با هدف افزایش تعاملات فی ما بین، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۱۳۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در قالب این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش رسید، این بانک به ارائه خدمات ویژه بانکی به سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانکی خواهد پرداخت.
مدیرعامل بانک ملت در این مراسم با اشاره به توانمندی های این بانک اظهار داشت: بانک ملت از لحاظ نقدینگی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و در سال های اخیر در راستای توسعه اقتصادی کشور، ایجاد اشتغال و کمک به اشتغال پایدار، مشارکت فعالی در پروژه های بزرگ ملی کشور داشته است.
وی با بیان این نکته که بانک ملت بانک اصلی بسیاری از سازمان های بزرگ کشور است، تاکید کرد: بخش فناوری قوی و نیروی انسانی توانمند و متخصص، از ویژگی های بارز بانک ملت است و با توجه به نیاز سازمان منطقه آزاد به یک بانک قوی در کنار خود، این بانک آمادگی کامل خود را برای حمایت از فعالیت های بزرگ اقتصادی در این مناطق، اعلام می کند.
دکتر غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم با قدردانی از همکاری های بانک ملت با این منطقه اظهار امیدواری کرد که انعقاد این تفاهمنامه گامی مهم در جهت تقویت همکاری های بین دو سازمان در بخش های مختلف باشد.
این گزارش حاکی است، بانک ملت در چارچوب این تفاهمنامه، انواع خدمات خرد و ویژه بانکداری الکترونیک، اعتباری، سرمایه گذاری، تامین سرمایه، کارگزاری و گشایش انواع اعتبار اسنادی داخلی را به سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه، ارائه خواهد کرد.