:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
کریمی:

تصمیمات غیرکارشناسی موجب آسیب رساندن به تاجران و محصولات ایرانی می‌شود

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در تذکری به مدیران تنظیم بازار تاکید کرد: تصمیمات نابه‌هنگام در ممنوعیت و آزاد سازی صادرات و واردات موجب وارد کردن خسارات به کالای ایرانی و تاجران ایرانی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
اقتصادگردان- رضا کریمی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز در تذکری به مدیران تنظیم بازار بیان کرد: با تصمیمات لحظه‌ای و نابه‌هنگام در ممنوعیت و آزادسازی صادرات و واردات کالاهای اساسی نه تنها مشکل مصرف کننده را برطرف نمی‌کنید بلکه موجب می‌شوید به تولید کنندگان و صادرکنندگان خسارت وارد شود و فرصت بازار از دست تاجران و محصولات ایرانی خارج شود.

وی در تذکری به وزیر ارتباطات گفت: وزارتخانه ارتباطات و شرکت مخابرات با چه منطقی کارگزاران دفاتر مخابرات روستایی و شهری را تحت فشار قرار می‌دهد و آنها را دچار بلاتکلیفی کرده است؟ این عزیزان در حالی که ۲۰ سال خدمت کردند و عمر و جوانی خود را در این حوزه هزینه کردند با تهدید روبه رو می‌شوند و امنیت شعلی آنها به خطر می‌افتد. آقای وزیر اقدامات اخیر مجموعه شما در خصوص استمرار همکاری این عزیزان از هیچ منطقی مالی و اداری تبعیت نمی‌کند. این مشکل را حل کنید؛ چرا که این ممکلت کم مشکل ندارد.

نماینده مردم اردبیل در شورای اسلامی در تذکری به وزیر کار عنوان کرد: پروژه احداث مرکز درمانی شهرستان نمین قریب به یک سال است با اعتباری در حدود ۲۰ میلیارد تومان توسط مرحوم نوربخش کلنگ زنی شده که متاسفانه هنوز به مرحله عملیاتی شدن نرسیده است. لازم است در این خصوص اقدام شود. آقای وزیر بهداشت دستور دهید در خصوص تذکرات قبلی داده شده درباره مطالبات بهورزان رسیدگی لازم انجام  و مشکلات آنها برطرف شود.