:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
پورحسین:

واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان باعث خسارت به بیت‌المال شده است

نماینده مردم پارس آباد در مجلس گفت: بر اساس گزارش دیوان محاسبات واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بیت‌المال خسارت زده است. لازم است درباره لغو این واگذاری اقدام شود.
کد خبر: ۱۳۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
اقتصادگردان- شکور پورحسین شقلان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک انتصاب سردار سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: در مورد قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی دقت کنید. کشاورزان دشت مغان در تنگنا هستند. همچنین بیمه محصولات کشاورزی را جدی بگیرید.

نماینده مردم پارس آباد در مجلس خطاب به وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه در مراجع قانونی حقوق مالکانه عشایر مسلم و آشکار شده است وزیر کشور در خصوص تعیین و تفکیک سند مالکیت عشایر این منطقه اقدام عاجل انجام دهد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: علی رغم درخواست مردم و دستور وزیر سابق در خصوص جاده‌های مواصلاتی مغان هنوز اقدام مؤثری انجام نشده است.

پورحسین در تذکری خطاب به وزیر نیرو، گفت: بازنگری انجام شده برای اجرای کل پروژه پایا کافی نیست. حق‌آبه مغان از رود ارس بر اساس اسناد و مدارک قانونی رعایت شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد درباره واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان گفت: بر اساس گزارش دیوان محاسبات و سازمان بازرسی این اقدام به بیت‌المال خسارت زده و لازم است درباره لغو این واگذاری اقدام شود.

پورحسین در پایان گفت: وزارت ورزش و جوانان نسبت به محرومیت شدید جوانان در حوزه ورزشی اقدام کند.