:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
نماینده خمینی‌شهر:

دادگاه ویژه رفع موانع تولید تشکیل شود

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس از نحوه صحبت مامور سازمان هلال احمر خمینی‌شهر در گفت‌وگوی تلفنی با کودک شش ساله و امدادرسانی به مادر این کودک تشکر کرد و خواستار تشویق وی به نحوی شایسته شد.
کد خبر: ۱۳۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
اقتصادگردان- سید محمدجواد ابطحی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در تذکر شفاهی، گفت: آدمی فاسد و تبهکار همچون ترامپ موجب شکل‌گیری وحدت در ایران شده است.

وی با کنایه به موافقان سی‌اف‌تی و اف‌ای‌تی‌اف، گفت: سی‌اف‌تی و اف‌ای‌تی‌اف هم مُرد. اگر دست از کدخدا برداشته شود به خدا برگشت شود، کارها حل می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مردم، ایثارگران، بسیجیان، ارتشیان  هلال‌احمر برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کشور تشکر کرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به اسم رونق تولید، گفت: دادگاهی تحت عنوان دادگاه ویژه رفع موانع تولید تشکیل شود. مانع‌تراشان کاری کرده‌اند که صاحبان مشاغلی که با راه انداختن کسب و کار ده‌ها نفر را شاغل می‌کنند، گرفتار انواع و اقسام موانع و بروکراسی‌های پیچیده اداری و زیرمیزی‌ها می‌شوند. اگر دادگاهی برای شکایت بخش خصوصی راه‌اندازی شود، مشکلات آنان رفع می‌شود.

ابطحی ادامه داد: بهترین زمان برای استفاده بهتر از ظرفیت زاینده‌رود و تالاب گاوخونی است که اگر به آن توجه شود، جلوی سیلاب‌ها گرفته می‌شود.

وی با انتقاد از اکران فیلم رحمان ۱۴۰۰ و حذف نشدن بخش‌هایی از آن قبل از پخش در سینماها، گفت: غافلیم، در اقتصاد گرفتار شده و مانده‌ایم و حق هم اقتصاد است و اولویت ما باید اقتصاد باشد، اما باید به ولنگاری فرهنگی نیز توجه کنیم. بعد از اکران یک فیلم تازه متوجه می‌شوند این فیلم مجوز نداشته است.