:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
مقدسی:

وزارت اقتصاد در خصوص واگذاری‌های شرکت هپکو باید دقت کند

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در خصوص شرکت هپکو با وزیر اقتصاد بارها مذاکره کرده‌ایم. انتظار داریم که وزارت اقتصاد کاری کند که این شرکت رونق پیدا کند. وزارت اقتصاد باید در خصوص واگذاری‌ها دقت کند تا مشکل به مشکل آن شرکت افزوده نشود.
کد خبر: ۱۳۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
اقتصادگردان- سید مهدی مقدسی در جلسه نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) در تذکری شفاهی گفت: شأن معلمان را رعایت کنید. مطالبات به حق فرهنگیان مخصوصاً بازنشستگان‌شان باید هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

مقدسی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در مورد شرکت هپکو گفت: در خصوص این شرکت با وزیر اقتصاد چندین و چند بار صحبت و مذاکره کرده‌ایم. انتظار داریم که کاری کنیم تا این شرکت رونق پیدا کند. وزارت اقتصاد باید در خصوص واگذاری‌ها دقت کند تا مشکلات به مشکل این شرکت افزوده نشود. ان‌شاءالله که دولت خودش شخصاً دخالت می‌کند و این موضوع را مدیریت می‌کند.

نماینده مردم اراک و خونداب با اشاره به بارش سیل‌باری‌های اخیر در آن منطقه گفت: جبران خسارات سیل در روستاهای شهرستان‌های اراک، کمیجان و خونداب احساس می‌شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خطاب به مسعود پزشکیان گفت: شرکت ماشین‌سازی اراک این امکان را را دارد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام پل‌هایی که در سیل اخیر آسیب دیده‌اند را با مشارکت وزارت راه و وزارت کشور با حداقل قیمت بسازد.