:
كمينه:۵.۷۹°
بیشینه:۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران:

سیل تاکنون آسیبی به واحدهای تولیدی خوزستان وارد نکرده است

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: تا به این لحظه سیل آسیبی به زیرساخت‌ها، تجهیزات و ماشین آلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز وارد نکرده است.
کد خبر: ۱۳۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
اقتصادگردان- محمدعلی عزیزمحمدی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز اظهار کرد: در بازدیدی که امروز با همراهی همکاران اعزام شده از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز که در محاصره سیلاب قرار گرفته و ورودی آن مسدود شده است داشتیم، مشاهده شد که واحدها به فعالیت‌های خود مانند تولید نان، صنایع چوبی و غیره مشغول هستند.

وی افزود: ورودی و بخشی از خیابان‌های شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز را آب فرا گرفته است اما با تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده، آب به واحدهای تولیدی وارد نشده و فقط به فضای بیرونی واحدها نفوذ کرده است اما به تجهیزات، ماشین آلات و زیرساخت‌های آنان خسارت و صدمه‌ای وارد نشده است.

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: در بازدیدی که از شهرک‌های صنعتی آق قلا و مازندران بعمل آمد سیل صدمات بسیاری به آنان وارد کرده بود اما در خوزستان خوشبختانه با مدیریتی که صورت گرفته وقفه‌ای در تولید پیش نیامده است. اگرچه به هرحال موانعی در تولید ایجاد می‌شود اما این موانع گذرا و موقت هستند و نمی‌توان گفت واحدهای تولیدی تعطیل شده‌اند.

عزیزمحمدی در رابطه با کلیپی که در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان غرق شدن شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز پخش شد بیان کرد: حجم سیلاب ناشی از سرریز رودخانه کرخه در محدوده این شهرک وسیع بوده است و به نوعی باعث نگرانی و بلاتکلیفی صنعتگران شد اما در بازدیدی که انجام گرفت مشاهده کردیم که شهرک صنعتی غرق نشده است و واحدها به فعالیت خود مشغول هستند.