:
كمينه:۱۸.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
درهشتمین دوره جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان بانک تجارت

قرعه فال به نام " علی باقری"

خودروی 206، جایزه ویژه جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان بانک تجارت به علی باقری مشتری شعبه دانشگاه فردوسی در استان خراسان رضوی تعلق گرفت.
کد خبر: ۱۳۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در مراسم قرعه کشی که روز دو شنبه 19 فروردین ماه برگزار شد، برندگان جوایز این دوره شامل یک دستگاه خودروی 206 و 120 تخته گلیم و تابلوی گلیم دستباف نفیس به قید قرعه و با استفاده از گوی و گردونه مشخص شدند.
سامری مدیر عامل شرکت چابک تجارت آسیا (باشگاه مشتریان بانک تجارت) با ارائه گزارشی از تعداد حائزین شرایط شرکت در این قرعه کشی خبر داد و افزود: در این دوره 625.800 نفر از اعضای باشگاه مشتریان حائز شرایط شرکت در قرعه کشی بودند و مجموع کوپن‌های امتیاز بالغ بر 33.179.726 کوپن است. در قرعه کشی این دوره، آقای علی باقری مشتری شعبه دانشگاه فردوسی استان خراسان رضوی برنده خودروی 206 شد و 120 نفر نیز برنده جوایز نفیس شدند که اسامی برندگان این دوره در پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان بانک تجارت به نشانی www.tejaratclub.ir قابل مشاهده است. وی یادآور شد: علاقمندان می توانند ضمن عضویت در باشگاه مشتریان بانک تجارت از جشنواره هایی که در این باشگاه برنامه ریزی می شود مطلع شوند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقدیر از مشتریان وفادار و اعضای باشگاه مشتریان دانست و افزود: بانک در نظر دارد با اجرای طرح های جدید و بسته های انگیزشی جذاب تمایل مشتریان بانک را به عضویت و استمرار حضور در باشگاه مشتریان بانک تجارت افزایش دهد.