:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

برگزاری آیین دید و بازدید نوروزی در بیمه آسیا

آیین دید و بازدید نوروزی بیمه آسیا با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل، مشاوران، مدیران و کارکنان در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک بیمه آسیا برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا،مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و اظهار امیدواری حرکت بیمه ­آسیا در مسیر تحقق شعار سال 1398 "رونق تولید"، به ارائه گزارشی از عملکرد بیمه­ آسیا در سال 1397 پرداخت.
مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به تحقق پیش­ بینی ­های سال 1397 در بخش فنی، رشد تولید حق­ بیمه صادره بیمه­ آسیا در سال گذشته را 22/4 درصد(بیست و دو و چهار) و پرداخت خسارت را 31/5(سی و یک و پنج) درصد اعلام کرد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیابا اشاره به اهم اقدامات بیمه ­آسیا در سال 1397 از جمله افتتاح مجتمع تخصصی بیمه ­های زندگی، راه اندازی مجتمع تخصصی پرداخت خسارت خودروهای سنگین، خرید و افتتاح شعبه ورامین، افتتاح واحد خسارت مشکین شهر، برگزاری سومین جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز، ارائه طرح جدید بیمه­ ای زرین (بیمه نامه جامع منازل مسکونی)، کسب سطح یک توانگری مالی، کسب رتبه اول گروه موسسات بیمه­ ای یکصد شرکت برتر کشور برای پنجمین سال متوالی و تداوم این موفقیت و کسب رتبه اول برای ششمین سال متوالی در سال 1398، ساخت و تحویل یک باب مدرسه در استان سیستان و بلوچستان و شروع به ساخت دو باب مدرسه در استان­ های آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی، اصلاح و تدوین آیین نامه حدود اختیارات و ابلاغ آن، پرداخت بزرگترین سرمایه بیمه عمر و پس انداز صنعت بیمه کشور و ... بر توانمندی بیمه­ آسیا بیش از پیش تأکید کرد.
مدیرعامل  بیمه آسیا برنامه ­های آتی شرکت در سال 1398 را اصلاح ترکیب پورتفوی، فروش بیمه ­های خرد در سطح کلان، تمرکز بر توسعه و فروش بیمه­ های زندگی و جذب نمایندگان بیمه های زندگی با توجه به اجرایی شدن آیین نامه شماره 96، برگزاری مجامع فصلی شعب، پی­گیری وصول مطالبات، جدیت در کنترل و نظارت، تاکید بر تداوم آموزش پایه ­ای و فنی در تمامی سطوح سازمانی و افزایش رفاه کارکنان اعلام کرد.
وی ضمن اظهار تأسف از وقوع حادثه سیل در استا ن­های گلستان، مازندران، لرستان، خوزستان و فارس و آرزوی سلامتی برای سیل­زدگان اقدامات بیمه ­آسیا در این راستا را شامل تشکیل ستاد ویژه امور سیل زدگان، اعزام مدیر بیمه های آتش سوزی، کارشناسان و ارزیابان رسمی خسارت، برآورد و ارزیابی خسارت در کوتاه ­ترین زمان ممکن، حضور میدانی در مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان به همراهی معاونین و مدیران، تحویل چک خسارت به زیاندیدگان، برآورد خسارت به زیاندیدگان و بیمه­ گذاران بیمه ­آسیا (بالغ بر یکصد میلیارد ریال)، دیدار با قائم­ مقام وزیر محترم کشور و معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان، دیدار با استاندار مازندران و فرماندار شهرستان بابلسر، نشست مطبوعاتی با حضور خبرنگاران رسانه های جمعی استان مازندران و اختصاص حساب ویژه به منظور ارائه کمک ­های مالی کارکنان و نمایندگان بیمه آسیا به سیل ­زدگان نام برد.
مدیرعامل بیمه آسیا  در پایان اظهار امیدواری کرد با تلاش، همکاری و همدلی کارکنان روند رو به رشد بیمه ­آسیا در صنعت بیمه کشور در سال 1398 نیز ادامه یابد.