:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

راه آهن محور شمال بازگشایی شد، محور جنوب همچنان مسدود است

درحالی راه آهن محور شمال از صبح امروز (پنج شنبه) بازگشایی شده است که راه آهن محور جنوب همچنان مسدود است.
کد خبر: ۱۳۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
اقتصادگردان- پیش از این راه آهن محور شمال به دلیل بارش شدید در بلاک زیراب – پل سفید بر اثر طغیان کم سابقه رودخانه تالار سواد کوه موجب متوقف شدن مسیر قطارها دراین محور شده بود؛ راه آهن محور جنوب نیز به دلیل مشکل به وجود آمده ناشی از رانش و ریزش کوه به دلیل طغیان رودخانه سزار و آشفتگی بخشی از خط راه آهن در این قسمت مسدود اعلام شده بود.

سکری، مدیر روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این که راه آهن محور شمال از صبح امروز بازگشایی شده است و قطارها می‌توانند در این مسیر حرکت کنند، اظهار کرد: راه آهن محور جنوب همچنان مسدود است و به محض بهبود شرایط جوی و ایمن شدن مسیر، حرکت قطارها در این محور انجام و اعلام می‌شود.

راه آهن محور جنوب در حال حاضر به دلیل آب شستگی زیر سازی خط راه آهن در بلاک آهو دشت به بامدیل بر اثر سیل کم سابقه مسدود شده است و کادر فنی راه آهن در محل مورد نظر برای بهسازی و بازگشایی مسیر حضور دارند.

در همین رابطه تمامی مسافرانی که سفر آنها به این دلیل لغو شده است می‌توانند با مراجعه به مراکز مجاز فروش بلیط نسبت به استرداد صد درصد بهای بلیط خود اقدام کنند.

همچنین مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حرکت قطارها و آخرین وضعیت مسیرهای ریلی با سامانه صدای مسافر با شماره تلفن ۰۲۱-۵۱۴۹ تماس حاصل کنند.