:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

حمایت شبکه بانکی از هموطنان سیل زده

دکتر عبدالناصر همتی برحمایت شبکه بانکی از هموطنان آسیب دیده ناشی از سیل دراستان گلستان و مازندران تأکید کرد
کد خبر: ۱۳۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
اقتصاد گردان - به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر عبدالناصر همتی، رییس کل این بانک ضمن ابرازهمدردی با هموطنان عزیزمان در استان گلستان و مازندران به دلیل سختی ها وصدمات وارده به اموال وفعالیت‌های اقتصادی آنها، گفت: عزیزانی که در این مناطق فعالیت‌های دامداری، مرغداری، بافندگی، صنعت و تجارت و کشاورزی آنها آسیب دیده یا از بین رفته است، بدانند که قطعاً سیستم بانکی کشور با آنها همراه است.

وی در این باره ادامه داد: از این رو نظام بانکی در زمینه های اعطای وام های قرض‌الحسنه درکنار کمک‌های بلاعوض دولت، به تأخیر انداختن اقساط بدهی های قبلی آنها و دادن تنفس چند ساله بدون اخذ جرائم و اعطای وام های جدید برای راه‌اندازی مجدد فعالیت‌ها و نیز سرمایه درگردش مورد نیاز آنها برای ادامه تولید و فعالیت در واحدهایی که امکان ادامه فعالیت دارند؛ با آنها همراهی کرده و مساعدت لازم خواهند کرد.

دکتر عبدالناصر همتی با اشاره به تشکیل کارگروه هایی در این زمینه گفت: انشاالله در هماهنگی با کارگروه‌هایی که در این زمینه تشکیل خواهد شد، همکاری و هماهنگی کامل برای کمک به عزیزان هموطن درآن منطقه به عمل آید. امیدوارم بیشتر فعالیت‌های این عزیزان پوشش بیمه نیز داشته باشند و از طریق صنعت بیمه جبران خسارت بشوند.