:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

ابلاغ دستورالعمل جدید طرح همیاران مهر به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران

دستورالعمل اجرایی «امکان مشارکت در طرح همیاران مهر بدون نیاز به مراجعه حضوري متقاضيان در شعب» در دو قالب مشارکت عمومي و مشارکت گروهي (خانواده و توسعه اي) به شعب بانك قرض الحسنه مهر ايران ابلاغ شد.
کد خبر: ۱۳۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این دستورالعمل جدید، متقاضيان با مراجعه به سايت و يا شعب بانک ضمن اطلاع دقيق از محتواي طرح مي توانند با تکميل مندرجات در سايت بانک (بخش همياران مهر/ مشاركت عمومي) نسبت به واريز مبالغ مورد نظر خود به حساب همياران مهر با كد سپرده ۴۲۲ اقدام كنند.
شایان ذکر است، استفاده از ظرفیت سازمانها و موسسات عام المنفعه و مردم نهاد از قبیل سازمان بهزیستي، هلال احمر، کميته امداد، شهرداري ها و ... در جذب منابع و تخصيص آن به نيازمندان، کمک به توسعه مناطق روستايي و محروم كشور از طريق جذب منابع و پرداخت تسهيلات قرض الحسنه اشتغال، اهداي برگه ي همياران مهر در مراسم ترحيم و بزرگداشت درگذشتگان، تحت عنوان باقيات و صالحات متوفي به جاي هزينه خريد تاج گل و ... تنها برخي از كاركردهاي طرح همياران مهر است كه مي تواند با تجميع منابع قرض الحسنه خيرين در قالب عقد صلح هبه و تخصيص وام صفر درصد به نيازمندان واقعي جامعه به پيشرفت و آبادانی مناطق محروم كمك كند.