:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
کمالی پور:

نگاه مثبت مردم موجب توجه بیشتر به شعار «رونق تولید» خواهد شد

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال ٩٨ «رونق تولید» تاکید کرد: مطمئنا نگاه همه مسئولین، قوای سه‌گانه و در کنار آن نگاه مثبت مردم می‌تواند موجب شود ما به شعار سال توجه بیشتری داشته باشیم و شاهد توفیقات بیشتری در رونق تولید در عرصه‌های مختلف باشیم.
کد خبر: ۱۳۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
اقتصادگردان- یحیی کمالی پور با اشاره به شعار سال ٩٨ «رونق تولید» که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد ضمن تبریک عید نوروز بیان کرد: سال‌هاست که مقام معظم رهبری حوزه اقتصاد را یکی از چالش‌های اساسی فراروی کشور می‌دانند؛ ایشان هر ساله متناسب با اقداماتی که می‌باید برای برون رفت از این چالش ها انجام داد شعار سال را تایین می کنند.

وی افزود: امسال هم همانگونه که از قبل پیش بینی  می‌شد مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال باری دیگر به موضوع اقتصاد و معیشت مردم پرداختند. در شرایطی که استکبار تمام توان خود را به کار بسته تا کشور ما را در مسائل اقتصادی فلج و تلاش می کند که نهایتا یک نارضایتی و بدبینی در کشور ما ایجاد کند قطعا راه برون رفت از این چالش مستلزم یک نگاه داخلی و یک اقدام مثبت و مستلزم ایجاد شرایط و بسترهایی است که به موجب آن موقعیتی ایجاد شود تا دست ما کمتر به سوی خارج از کشور دراز شود.

کمالی پور ادامه داد: این مهم میسر نمی‌شود مگر با توجه به کالای داخلی، صنعت داخلی و کمک به رونق تولید، رونق تولید به ما کمک می‌کند که دست ما به خارج از کشور دراز نشود تا بتوانیم با خوداتکایی و خودباوری بیشتری مسیر پیش رو را ادامه دهیم.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان تاکید کرد: مطمئنا نگاه همه مسئولین، قوای سه گانه و در کنار آن نگاه مثبت مردم می‌تواند موجب شود ما به این شعار سال توجه بیشتری داشته باشیم و شاهد توفیقات بیشتری در خصوص رونق تولید در عرصه‌های مختلف باشیم.