:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
از یکشنبه 26 اسفند 97 تا 17 فروردین 98

با شعار «بريم شمالجنوبشرقغرب»: جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو آغاز شد

در 21 روز اجرای این جشنواره، 265 نمایندگی بصورت تک شیفت و دو شیفت همراه با 122 فروشگاه عرضه قطعات و لوازم یدکی نسبت به ارائه خدمات به مشتریان اقدام‌خواهند کرد. لیست نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز در سایت این شرکت به آدرس www.isaco.ir قابل مشاهده است، همچنین سامانه همراه ایساکو (ایساکو اپلیکیشن)، نیز برای دریافت خدمات متنوع در اختیار هم‌میهنان است
کد خبر: ۱۳۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
اقتصاد گردان - جشنواره خدمات نوروزی ایران‌خودرو با هدف ارائه خدمات و امداد به دارندگان محصولات این شرکت از امروز کار خود را آغاز می کند و این خدمات تا ۱۷ فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساكو) جشنواره خدمات نوروزي خود را از روز يك‌شنبه 26 اسفند آغاز مي كند. اين جشنواره به مدت 21 روز و تا 17 فروردين ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.
 در اين طرح دوهزار و 314  مركز خدماتی ایساکو و شرکت امداد خودرو ایران آماده ارائه خدمات به هموطنان خواهند بود.

مدیرعامل ایساکو درمراسم افتتاحيه جشنواره خدمات نوروزي ايران خودرو با اعلام این خبر گفت: در اين طرح 264 نمايندگي تك شيفت و دو شيفت، بیش از 173 فروشگاه‌ مجاز، آماده ارائه خدمت به مشتریان هستند. همچنین ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل بیش از 2050 خودرو امداد،  اتوكليك (سرویس فوری در محل)، امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، پایگاه ثابت امدادی و کانکس در شهرها و جاده‌‌های کشور فعال خواهند بود. علاوه بر این نزدیک به 4300 نفر از کارکنانِ ستادشرکت ایساکو، امدادخودرو و مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو، طي این طرح در ايام تعطيلات نوروز به مشتریان خدمت رساني خواهند کرد.

رضا حسيني افزود: همچون سنوات پیشین در شهرهایی که پیش‌بینی می‌‌شود مسافران بیشتری اقامت یابند، پایگاه‌هاي امدادی و کانکس‌ها علاوه بر نمايندگي‌هاي مجاز سطح شهر به هموطنان خدمت‌رسانی می‌کنند تا مسافران با خاطر آسوده از تعطیلات خود بهره‌مند شوند. همچنین پایگاه‌های ثابت امدادی در برخی مسیرها و جاده‌های پرتردد به صورت شبانه‌روزی حضور یافته و آماده ارائه خدمات خواهند بود.

وی ضمن اشاره به سفرهای نوروزی خود در کنار جمعی از مدیران به منظور بازدید سرزده از برخی نمایندگی‌ها در سراسر کشور در ایام نوروز گفت: با راه‌اندازی و اجرای سامانه هوشمند BI  و دریافت گزارش‌های آنلاین از خدمات ارائه شده در نمایندگی‌ها به مشتریان، کنترل و پایش بر خدمات شبکه به روز شده و این سیستم نوین، مکمل پایش‌های محسوس و نامحسوس اکیپ‌های نظارتی خواهد بود.

مديرعامل ايساكو با اشاره به اين که نمايندگي‌هاي دو شيفت در ساعات نزديك به تحويل سال نيز فعال هستند به دارندگان محصولات ایران‌خودرو توصیه کرد، پیش از آغاز سفر با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر کشور، از صحت و سلامت خودروی خود اطمینان یابند تا سفری خوش و ایمن را پشت سر بگذارند.



حسینی در خصوص خدمت نوین شرکت امداد خودرو ایران نیز گفت: از اواخر اسفند ماه سال جاری دارندگان محصولات ایران‌خودرو می‌توانند برای ثبت «درخواست امداد» علاوه بر استفاده از اپلیکیشن ایساکو، ‏از دو روش جدید WEB APP و همچنین وب‌سایت شرکت امدادخودرو به آدرس  www.096440.com استفاده کرده و از خدمات امدادی این شرکت بهره‌مند شوند.

وی ضمن آرزوی سالی خوش و پربار برای هموطنان گفت: دارندگان محصولات ایران خودرو، در صورت نیاز به امداد، دریافت راهنمایی و طرح پیشنهاد و یا انتقاد، صرفاً با شماره مرکز پاسخگویی به شماره 096440 ارتباط برقرار کنند و اطمینان داشته باشند که امدادگران و نمایندگی های کشیک در طول مسیر یاری‌رسان آن‌ها خواهند بود. وی خاطرنشان کرد: امدادخواهی از امدادهای متفرقه ممکن است ضمن تحمیل هزینه‌های بالا، صدمات بیشتری به خودرو وارد کند و هموطنان را از ادامه سفر بازدارد.

گفتنی است، در طول جشنواره نوروزی ایران‌خودرو و در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، ناوگان امدادی این شركت علاوه بر خدمت‌رسانی به دارندگان محصولات ایران‌خودرو، در صورت نیاز و در حد امكان به دارندگان محصولات سایر شركت‌های خودروسازی كشور نیز خدمات ارائه خواهند داد.

لیست نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز در سایت این شرکت به آدرس www.isaco.ir  قابل مشاهده است، همچنین سامانه همراه ایساکو (ایساکو اپلیکیشن)، نیز برای دریافت خدمات متنوع در اختیار هم‌میهنان است.

وی در خصوص ناوگان امدادی امدادخودرو ایران در طول برپایی جشنواره خدمات نوروزی اظهار کرد: در نوروز امسال افزون بر دو هزار و 50 خودرو امداد در بخش های اتوکلیک (سرویس فوری در محل)، امدادپلاس، خودروبر و موتورسوار به مسافران و دارندگان محصولات ایران خودرو خدمات ارائه خواهند کرد.

مدیرعامل ایساکو با اشاره به ایجاد پایگاه های ثابت امدادی و کانکس فعال در شهرها و جاده‌های کشور از سوی امداد خودرو ایران تصریح کرد: نزدیک به چهار هزار و 360 نفر از کارکنان ستاد شرکت ایساکو، امدادخودرو ایران و مرکز پاسخگویی ایران خودرو در طرح خدمات نوروزی امسال مشغول فعالیت خواهند بود.


حسینی روش‌های نظارت بر ارائه خدمات با کیفیت در جشنواره خدمات نوروزی سال 98 را شامل سرکشی، بازرسی محسوس و نامحسوس توسط اکیپ‌های نظارتی و استفاده از سیستم نوین BI و گزارش گیری آنلاین از خدمات ارائه شده توسط شبکه خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو اعلام و به دارندگان خودروهای ایرلن خودرو توصیه کرد که پیش از سفر با مراجعه به نمایندگی های این شرکت نسبت به بررسی وضع سلامت خودروی خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: هرگونه تماس و درخواست امداد از طریق مرکز تماس ایران خودرو با شماره 096440 و استفاده از اپلیکیشن های ایساکو برای مشتریان امکانپذیر خواهد بود.

وی همچنین راه های جدید برای دریافت خدمات امدادی را دریافت خدمات از طریق WEB APP اعلام و اظهار کرد: دریافت خدمات امدادی از طریق وب سایت شرکت به نشانی WWW.096440.COM نیز ارائه خواهد شد.

حسینی یادآور شد: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) در راستای مسئولیت اجتماعی، خدمت ‌رسانی به خودروهای سایر خودروسازان کشور را نیز تا حد امکان در دستور کار خود قرار داده است.