وی افزود: در طرح نوروزی ۱۳۹۸ سیستم هوشمندسازی پاسخگویی به مشتریان (IVR) نیز جهت تسریع در امدادرسانی راهاندازی شده است. گروه خودروسازی ایرانخودرو ١۶ گروه خودرویی در ۶ برند داشته که از ۴٢٠ شهر ایران در ٣٠٨ شهر دارای نمایندگی فعال است. ایران خودرو در نظر دارد در سال ۱۳۹۸ در تمامی شهرها نمایندگیهای خود را فعال کند تا همه ١۶ گروه خودرویی خدمات دریافت کنند.
حسینی با یادآوری این که سال گذشته طرح نوروزی به مدت ١٨ روز اجرا شده است، اعلام کرد: طبق برنامه تنظیم شده، طرح امداد نوروزی ۱۳۹۸ گروه ایران خودرو از ٢۶ اسفند ماه آغاز و تا ١٨ فروردین ماه ۱۳۹۸ به مدت ٢١ روز ادامه دارد. امسال با اضافه شدن ٣ روز بیشتر با دامنه گسترده از خدمات آماده امدادرسانی هستند. ١۴٩ خودرو یک شیفت و ١۶۶ خودرو دوشیفت در این طرح که در مجموع ٢۶۵ نمایندگی را پوشش میدهد در این طرح قرار دارند.
مدیرعامل ایساکو تشریح کرد: ٢٠۵٠ امداد خودرو در طرح نوروزی ٩٨ آماده خدمترسانی هستند که ۴٩٠ دستگاه برای حمل، ١۴۴ مورد حمل عمومی، ١٢۴ دستگاه خودرو سوار، ٨٠ مورد امدادگر پلاس، ۵۴ دستگاه سرویس در محل، ۴ دستگاه فرا امداد، ٨٣٢ دستگاه خودروی امدادی، ٢٨٢ مورد امداد دومنظوره، ٢٨ دستگاه امداد موتورسوار، ٨ پایگاه امدادی و ۴ کانکس را شامل میشود. ضمن این که ۴٣۶٠ نفر پشتیبان این جشنواره و طرح نوروزی هستند.
وی افزود: هشت پایگاه ثابت در خروجیهای کلان شهر تهران در نظر گرفته شده است علاوه بر این پایگاههای امدادی جانمایی شده به تفکیک جادهای عبارتند از: ٢۵ اکیپ در محور هراز، ١۴ اکیپ در محور فیروزکوه، ۶ اکیپ در محور گرمسار، ١٠ اکیپ در محور قم، ۶ اکیپ در محور ساوه، ١۶ اکیپ در محور قزوین، ٢٠ اکیپ در محور چالوس و ٨ اکیپ در محور کرج جانمایی شدهاند.
حسینی بیان کرد: کانالهای ارتباطی مشتریان و ایساکو، کانال رسمی شرکت،
اپلیکیشن ایساکو و وبسایت ir .١۴۴ هستند که مشتریان میتوانند در صورت
بروز مشکل جانمایی امدادهای فنی نمایندگیها را پیگیری کنند. علاوه بر این
در محورها نیز میتوانند با شمارهگیری تلفن تماس ٠٩۶۴۴٠ درخواست خود را
اعلام و تقاضای امداد مورد نیاز خود را داشته باشند.
وی تاکید کرد: مشتریان میتوانند از همین درگاهها خدمات اصل را دریافت کرده و از اصالت قطعات و همچنین هزینهها اطمینان حاصل کنند.