:
كمينه:۱۳.۷۳°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
مهندس اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول اعلام كرد

رکورد بی نظیر ايرانول در فروش مقداری و ریالی انواع روغن موتور، فروش ایرانول از مرز 20 هزار میلیارد گذشت

یشترین فروش ایرانول از ابتدای تاسیس تاکنون 13 هزار میلیارد ریال بوده است که با برنامه ریزی های انجام شده توانستیم امسال فروش ایرانول را از مرز 20 هزار میلیارد ریال بگذرانیم که بیش از 80 درصد آن فروش داخلی است. افزایش فروش محصول نهایی باعث شد که سهم بازار روغن موتور ایرانول از ۱۹ درصد سال ۹۳ به حدود ۳۰ درصد در سال 97 افزایش یابد
کد خبر: ۱۳۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
اقتصاد گردان - فروش شرکت نفت ایرانول امسال از مرز 20 هزار میلیارد ریال گذشت و رکورد بی نظیری در فروش مقداری و ریالی انواع روغن موتور به نام ایرانول به ثبت رسید.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ، مهندس اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در آخرین جلسه شورای مدیران شرکت ایرانول که صبح امروز(25 اسفند ماه) برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد و همچنین تبریک پیشاپیش سال نو، گفت: بیشترین فروش ایرانول از ابتدای تاسیس تاکنون 13 هزار میلیارد ریال بوده است که با برنامه ریزی های انجام شده توانستیم امسال فروش ایرانول را از مرز 20 هزار میلیارد ریال بگذرانیم که بیش از 80 درصد آن فروش داخلی است.
مهندس اسحاقی در ادامه به سهم بازار ایرانول اشاره کرد و گفت: افزایش فروش محصول نهایی باعث شد که سهم بازار روغن موتور ایرانول از ۱۹ درصد سال ۹۳  به حدود ۳۰ درصد در سال 97 افزایش یابد. 
وی تصریح کرد: مهمترین استراتژی شرکت کاهش خام فروشی روغن پایه و افزایش محصول نهایی است که خوشبختانه با اجرای این استراتژی فروش انواع محصول نهایی ایرانول از110 میلیون لیتر سال ۹۴ به حدود 170 میلیون لیتر در سالجاری رسیده است .
وی تصریح کرد: در سالجاری محصولات (سوپر رونیا با سطح کیفی SN و گرید 5W30 ، سوپر رونیا هیبریدی سطح کیفی SN و گرانروی 0W20 و سوپر رویال سطح کیفی SM و گرید 5W40 و روغن موتورسیکلت "موتورو" ویژه موتورهای چهارزمانه) با بالاترین سطح کیفی روز دنیا به بازار عرضه کردیم که استقبال خوبی شد و عرضه محصولات جدید براساس استراتژی شرکت در دستور کار قرار دارد.
وی همچنین گفت: سامانه شناسایی تامین کنندگان و پیمانکاران شرکت نفت ایرانول در بهمن ماه امسال به منظور شفاف سازی، حذف واسطه ها و مستند سازی  به آدرس www.iranol.ir  رونمايي و راه اندازی شد که تاکنون حدود 140 نفر در آن ثبت نام کرده اند . 
 وی توجه به HSE  را از مهمترین برنامه های این شرکت دانست و گفت: خوشبختانه امسال کلیه مراکز و پالایشگاه های ایرانول به دوربین های مجهز و استاندارد روز تجهیز شدند .
  مدیرعامل شرکت نفت ایرانول توسعه همه جانبه در بخش های مختلف را از برنامه‌های ایرانول دانست و گفت: تا سال ۱۴۰۰ ، 10 پروژه در ایرانول برنامه‌ریزی شده است که با بهره‌برداری از این پروژه ها شرکت به جایگاه مناسب تری در فروش و سوددهی خواهد رسید.
وي بهره‌برداری از برج خنک کننده پالایشگاه ایرانول آبادان، پایانه صادراتی ماهشهر(مخازن ۲۵ هزار تنی)، خط ریلی انتقال محصولات از تهران به ماهشهر را از پروژه‌هایی ذکرکرد که به بهره برداری رسیده و پروژه های دیگر نیز در حال شروع می باشند.
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تاکید کرد: طی پنج سال اخیر با برنامه ریزی انجام شده رکورد تولید، فروش، صادرات، سود و فروش محصول نهایی را از اول تاسیس ایرانول تاکنون شکسته ایم.