:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۵.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

رتبــه دوم جشنواره مدیریت شهری و رسانه به نویسنده اقتصادگردان رسید

اثـر شهرام شیرکوند برای بیست و دومین بار برگزیده شد.
کد خبر: ۱۳۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
اقتصادگردان- در این مراسم شهرام شیرکوند ، روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه های اقتصـادی و فرهنگی _ اجتماعی برای  بیست و دومین بار حائـز رتبـه درجشنواره مطبوعات و رسانه ها شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادگردان، آئین اختتامیه جشنواره مدیریت شهری و رسانه با حضور دکتر حمید ضیایی ‌پرور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی روز پنجشنبه 23 اسفند 97 در تالار گفتگوی  شهرداری رشت برگزار  شد.

بخش های اصلی این جشنواره شامل مقاله (سرمقاله و یادداشت)، خبر (گزارش خبری)، گزارش مکتوب (تحقیقی و تحلیلی) ، عکس خبری (گزارش تصویری) و بخش ویژه شامل آثار منتشر شده در شبکه های اجتماعی – مجازی بود.

در جشنواره مدیریت شهری و رسانه شهرام شیرکوند نویسنده اقتصادگردان به خاطر یادداشت اهمیت روان شناسی شهری در مدیریت شهری و نوآوری های اجتماعی حائز رتبه دوم بخش گزارش مکتوب این  جشنواره شد.

شهرام شیرکوند « نویسنده اقتصادگردان » ، روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه های اقتصـادی و فرهنگی - اجتماعی که برای  بیست و دومین بار حائـز رتبه درجشنواره مطبوعات و رسانه ها شد تاکنون بیش از ۳۰۰ عنوان سرمقاله ، یادداشت و مقاله در حوزه‌های پیش گفته به رشته تحریر درآورده و در چند سال متوالی از برگزیدگان جشنواره های بین المللی و ملی مطبوعات و رسانه ها بوده و مورد تقدیر قرار گرفته است.
لینک اثر پذیرفته شده :
http://eghtesadgardan.ir/fa/news/125853