:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
شرکت عمران پردیس اعلام کرد

زمان تحویل قراردادهای ۵ برگی ضد جعل پردیس

قراردادهای پنج برگی مسکن مهر فاز ۱۱ شهر جدید پردیس تا پایان سال و فازهای ۵، ۸ و ۹ تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ چاپ و به امضای پیمانکار و شرکت عمران پردیس می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
اقتصادگردان- شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: قراردادهای رسمی واگذاری مسکن مهر (پنج برگی) کلیه متقاضیان فاز ۱۱( شرکت کوزو) تا پایان سال و هم‌چنین قراردادهای رسمی واگذاری مسکن مهر (پنج برگی) متقاضیان فازهای ۵، ۸ و ۹ تا پایان اردیبهشت ۹۸ چاپ و به امضای پیمانکار مربوطه و شرکت عمران شهر جدید پردیس می‌رسد.

تمامی متقاضیانی که تا ۲۵ اسفند ماه سال ۹۷ از مبالغ باقی‌مانده آورده متقاضیان، حداقل چهل میلیون ریال واریزی داشته باشند، مشمول مقررات تقسیط آورده مابقی در زمان تحویل قرارداد واگذاری مسکن مهر (۵ برگی) خواهند شد. متقاضیان محترم می‌توانند مابقی آورده خود را در اقساط شش ماهه، حداکثر تا زمان تحویل واحد خود تکمیل کنند.

متقاضیانی که آورده خود را تا ۲۵ اسفند ماه سال ۹۷ تکمیل کنند، در اولویت تحویل قراردادهای واگذاری مسکن مهر می‌باشند. این قراردادها در فاز ۱۱ حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت سال ۹۸ و در سایر فازها حداکثر تا ۱۵ خرداد ماه سال ۹۸ تحویل داده خواهد شد.

کلیه واحدهای کارگزاری موظف به رعایت مفاد این اطلاعیه می‌باشند و همکاری لازم با متقاضیان محترم صورت می‌گیرد.

در این اطلاعیه هم‌چنین آمده است: متقاضیان محترم مسکن مهر شهر جدید پردیس، چنانچه مستحضرید با عنایت خداوند متعال و دستورات مساعد وزیر محترم راه و شهرسازی اکثریت قریب به اتفاق پروژه‌های مسکن مهر در فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ باز فعال و تصمیمات عملیاتی و اجرایی در راستای تکمیل پروژه‌ها و تحویل واحدها به متقاضیان انجام و برنامه‌ریزی و اقدامات زیر در سه ماهه اخیر انجام شده است:

۱- برنامه‌ریزی و زمان‌بندی تحویل بلوک‌های پروژه‌ها که به تدریج زمان‌بندی آن اعلام رسمی خواهد شد.

۲- چاپ قراردادهای واگذاری مسکن مهر (پنج برگی) و دعوت از متقاضیان برای تحویل قراردادها که با توجه به ظرفیت‌های مکانی کارگزاری روزانه نزدیک به سیصد نفر، تحویل قراردادها انجام گردید.

۳- تحویل بلوک‌های آماده سکونت در فازهای مختلف که در سه ماهه اخیر نزدیک به سه هزار واحد تحویل داده شده است.