:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین روستاهای خراسان جنوبی ظرف یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
اقتصادگردان- محمدباقر نوبخت، امروز، در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین روستاهای خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معمولاً برای بهره‌برداری به وقت از یک پروژه، باید دو عامل پشتیبانی مالی و تأمین اعتبار و مدیریت اجرای پروژه دخیل باشد.

وی افزود: خوشبختانه منابع مالی این مساکن را برای افرادی که نیازمند هستند، تأمین کردیم؛ اقدام بعدی مربوط به دستگاه‌های اجرایی با توجه منابع موجود است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: دستگاه مجری این ۱۰ هزار واحد مسکونی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که در اتمام پروژه‌هایی که آغاز می‌کند، بسیار ساعی است، آنچنان که ظرف یک سال واحدهای مسکونی تخریب شده در کرمانشاه را به اتمام رساند.

نوبخت اظهار کرد: هیچ نگرانی از دو دستگاه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد نداریم و تا جایی که منابع اجازه دهد، دستگاه‌های اجرایی با پای کار هستند.

وی با بیان این‌که امیدواریم ظرف یک سال آینده این واحدهای مسکونی ساخته شود، تصریح کرد: بخشی از این واحدها در جنوب کرمان، بخشی در سیستان و بلوچستان و بخشی در خراسان جنوبی با توجه به ویژگی‌ها و استعدادهایی که این استان‌ها دارند، عملیاتی خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: امیدواریم در سال ۹۸ این ۱۰ هزار واحد مسکونی به اتمام برسد.