کریمی با اشاره به اهمیت نقش نیروی
انسانی در پیشبرد اهداف بانک، به روز بودن اطلاعات تمامی کارکنان در زمینه
های مختلف بانکداری به ویژه سود و زیان و نیز بهسازی و نوسازی شعب را ضروری
دانست.
وی در ادامه ضمن گفت و گو با مشتریان و شنیدن
نظرات آنها، اهمیت ایجاد و حفظ انگیزه و همدلی را به همکاران یادآور شد و
بر لزوم مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.
در
این بازدید عباس شفیعی معاون پشتیبانی ،حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور
شعب منطقه یک کشور، مختار محمدی رئیس اداره کل حسابداری و بودجه، سعید
طاهری رئیس اداره امور شعب استان خوزستان و جمعی از مسئولان این اداره امور
شعب حضور داشتند.