:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل بانک کشاورزی در کردستان:

پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، فرصت بزرگی برای خدمت رسانی است

مدیرعامل بانک کشاورزی در جمع کارکنان مدیریت و شعب این بانک در استان کردستان ، پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری را فرصت بزرگی برای خدمت رسانی بیشتر به کارآفرینان و تولیدکنندگان و اشتغالزایی در جامعه روستایی و عشایری دانست.
کد خبر: ۱۳۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان کردستان، روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک روز شنبه 27 بهمن در بخشی از سفر یکروزه خود به استان کردستان که به دعوت استانداری و همراه با رئیس کل بانک مرکزی صورت گرفته بود، در جمع کارکنان مدیریت شعب بانک در استان کردستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مردم به واسطه تحریم های ظالمانه آمریکا در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند و یکی از راهکارهای برون رفت از این شرایط  ، توجه به بخش کشاورزی است.

وی در ادامه سخنان خود ، قدردانی 18 استاندار از عملکرد بانک کشاورزی را نشانه موفقیت این بانک دانست و گفت: بانک کشاورزی به خوبی از عهده تکالیف و تعهدات خود برآمده و به اهداف و خط مشی های تدوین شده دست یافته است ولی همچنان معتقدیم که بایستی بیشتر تلاش کنیم.

خدارحمی در پایان سخنان خود، از کارکنان این بانک تلاش برای کسب دانش، مطالعه بیشتر و شناخت چالش های پیش رو را خواستار شد.  

این گزارش می افزاید: مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش پایانی سفرخود به استان کردستان، در کمیسیون هماهنگی بانک ها شرکت کرد و برای حل مشکلات تولیدکنندگان بخش کشاورزی و حمایت از فعالان بخش، در چارچوب  مقررات و مشروط به صلاحیت مجریان طرح ها، قول مساعدت داد.

بر اساس این گزارش، دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی نیز در این کمیسیون اظهار داشت: هرچقدر بخش کشاورزی استان کردستان نیاز به اعتبار داشته باشد، بانک مرکزی آمادگی مساعدت را دارد.