:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
معاون وزیر تعاون:

۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان‌ها انجام شده است

معاون پارلمانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در سطح استان‌ها انجام شده و همچنان این روند ادامه دارد.
کد خبر: ۱۳۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
اقتصادگردان- میرهادی رومیانی در همایش کار و تلاش ویژه جامعه کارگری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجتمع فدک اردبیل اظهار کرد: استاندار اردبیل در کنار مجمع نمایندگان این استان در تعامل و ارتباطی که با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارند سعی در افزایش اعتبارات و اخذ مجوزهای لازم در حمایت از سرمایه‌گذاری در این استان دارند تا ابر پروژه‌های متعدد شکل عملیاتی و اجرایی به خود بگیرد.

وی سرمایه‌گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی در استان‌ها را یادآور شد و خاطرنشان کرد: از محل صندوق توسعه ملی ۱.۵ میلیارد دلار منابع برای توسعه روستاها در نظر گرفته شده که شش هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده و قرار است هفت هزار میلیارد تومان نیز با تأیید بانک مرکزی به صاحبان طرح‌ها در این حوزه پرداخت شود.


معاون پارلمانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم با این فرآیندها سرمایه‌گذاری و اشتغال جدید در استان‌ها بیش از این رونق گیرد، افزود: تلاش ما بر این است تا ۲۰۰ میلیارد تومان منابع مرتبط به توسعه روستاها را جذب کنیم تا یک جهش واقعی را در توسعه اقتصادی به دست توانمند کارگران شاهد باشیم.


رومیانی تیم مدیریتی دولت را با اولویت ایجاد اشتغال و تولید در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان موفق و کارآمد توصیف کرد و افزود: ما در ۴۰ سالگی انقلاب که مرز پختگی محسوب می‌شود باید بیش از این با عصای تدبیر و امید عمل کنیم تا بهترین نتایج و خروجی را از این فعالیت‌ها شاهد باشیم.


وی بیان کرد: مجلس در حقیقت با ریل‌گذاری و سیاست‌گذاری درست می‌تواند دولت را در انجام بسیاری از کارها و اقدامات شاخص کمک و یاری کند که امیدواریم در ۴۰ سالگی انقلاب جامعه کار و تلاش این استان بتواند نقش اصلی و اساسی خود را در مسیر تحول انجام دهد.