:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
ماتیاژ استروور شنیک مدیر پروژه شرکت S&T اسلوونی

كد هاي احراز هویت، امنیتی و شناسایی یکبار مصرف را به كار ببريد، نرم‌افزارهای خود را ارتقا دهيد

مدیر پروژه شرکت S&T اسلوونی گفت: شرکت‌های پرداخت باید با بهبود نرم‌افزارهای خود از کلاهبرداری‌ها در حوزه پرداخت جلوگیری کنند
کد خبر: ۱۳۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
اقتصاد گردان - «ماتیاژ استروور شنیک» مدیر پروژه شرکت S&T اسلوونی در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در مورد سیستم های احراز هویت مشتری گفت: بانک ها باید تمام امنیت های تراکنش را تامین کنند.

وی افزود: شرکت های ارائه کننده خدمات پرداخت باید نرم افزارهای خود را ارتقاء دهند تا از کلاهبرداری ها جلوگیری شود. البته سارقین اطلاعات همیشه دو قدم جلو هستند. در اروپا به دلیل بازرسی های سالانه از بانک ها و گزارش حسابرسی از آنها دیگر بانک ها هم به نوعی محافظت می شوند و هیچ چیزی مخفی نمی ماند.

ماتیاز گفت: برای داشتن احراز هویت قوی مشتری، باید از چندین عامل امنیتی بهره برد و برای مثال می توان از کد امنیتی و کد شناسایی یکبار مصرف استفاده کرد. از جمله ویژگی های کد احراز هویت می تواند استفاده از اعداد ترتیبی باشد تا از جعل آن جلوگیری شود.

مدیره این شرکت اسلوونی به این نکته اشاره کرد که ایجاد ارتباط پویا بین شرکت ها و کاربر برای اطلاع داشتن از جابجایی پول و ردیابی آن یک اصل مهم است. یکپارچگی اطلاعات و نمایش آن بین دو طرف باید انجام گیرد.

وی همچنین گفت: بهترین کار انجام امضاء دیجیتال است تا انجام پرداخت ها برای طرفین احراز شود. شرکت های ارائه کننده خدمات مسئول ایجاد امنیت در تراکنش ها هستند.