:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۳.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

فراخوان مسابقه طراحی الگوی معماری ساختمان های بانک ملی ایران

بانک ملی ایران طراحی الگوی معماری ساختمان هایش را به مسابقه گذاشته است.
کد خبر: ۱۲۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، طراحی نما و معماری داخلی به منظور ایجاد الگوی هماهنگ ساختمان ها، حفظ اصالت و در عین حال روزآمد و نوین بودن، طرح نما و دکوراسیون داخلی، خلاقیت و نوآوری همراه با زیبایی اثرگذاری و قابلیت تعمیم الگو به اقتضای موقعیت ساختمان، تاکید بر ریشه های تاریخی غنی طراحی معماری بانک از زمان تاسیس تا کنون و نیز اصالت بانک ملی ایران ضمن نگاه به آینده و بانکداری نوین و مدرن، جزو اهداف این مسابقه است.

روش ارائه مدارک شامل خلق آثار و ارائه تصاویر گویا در قالب سه بعدی چاپ شده و نیز ارائه نماها، برش ها و جزئیات مهم در مقیاس 50/1 است. همه مدارک خواسته شده باید بر روی یک CD  یا DVD ذخیره و ارسال شود.

زمان تحویل طرح ها 23 و 24 بهمن ماه امسال در نظر گرفته شده و 27 بهمن ماه مرحله داوری است. نتایج مسابقه نیز 28 بهمن ماه اعلام خواهد شد.

جوایز نفر اول مسابقه 250 میلیون ریال، نفر دوم 150 میلیون ریال و نفر سوم 100 میلیون ریال تعیین شده است.طرح ها باید به نشانی تهران، میدان هفت تیر، ابتدای خیابان مفتح جنوبی، نبش کوچه شیمی، اداره کل مهندسی و املاک بانک ملی ایران طبقه چهارم ارسال شود.اطلاعات بیشتر نیز در سایت sabzandish.com  قابل مشاهده است.


فراخوان مسابقه معماری بانک ملی ایران           



معرفی موقعیت ساختمان شعبه نمونه