:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
عضو هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

چراغ بانکداری اسلامی با دائمی شدن فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ايران درخشان تر خواهد شد

عیسی امامی عضو هیئت مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران طي سفري به منظور ارزيابي عملکرد و بررسي منابع، مصارف و مطالبات بانکي، از دواير ستادي و شعب استان قزوين بازديد کرد.
کد خبر: ۱۲۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، ارزیابی آمار عملکرد شعب استان در حوزه جذب منابع و بازاريابي، کنترل بهينه مصارف، بررسي پتانسيل هاي موجود در هر شعبه و ارزيابي عملکرد استان در اجراي طرح هاي مختلف از اهداف اين بازديد ها بود.

عضو هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، در جلسه گردهمایي با روساي شعب و دواير ستادي استان ضمن بررسي دفاتر راهبرد و بازاريابي بيان داشت: با اعطاي مجوز رسمي فعاليت بانک قرض الحسنه مهر ايران توسط بانک مرکزي بايد شاهد حضور پررنگ اين بانك در عرصه هاي مختلف اقتصادي و درخشش بيشتر چراغ بانكداري اسلامي در كشور باشيم.
وی آشنایی با پتانسیل هاي منطقه تحت پوشش هر شعبه، تسلط کامل بر آمارها و ارقام مرتبط با نظام بانکي و استفاده از اساتيد، کارشناسان و متخصصان حوزه بانکي را راهگشاي رسيدن به اهداف برشمرد و اضافه كرد كليه كاركنان بايد در ارزيابي شبكه بانكي كشور ديدگاه روشن و شفافي را عرضه كنند.
امامی، آمارهای صحیح را پایه و اساس تصميم گيري صحيح و به روز نبودن آمارها و نبود مرجع واحد در اين زمينه را يک آفت برشمرد.