:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

گردهمایی سراسری کارکنان شعب مشهد و دوایر استان های خراسان رضوی و شمالی

گردهمایی سراسری کارکنان استان‌های خراسان رضوی و شمالی با حضور معاون عملیات بانکی، مدیر امور شعب استان ها و مدیرامور سرمایه انسانی و آموزش، مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی و کارکنان شعب مشهد و دوایر مدیریت این استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی، تاسیس بانک ایران زمین را نتیجه تلاش موسسین در راستای خدمت به تولید و پیشبرد اهداف اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: همواره این انتظار از بانکها به عنوان گردانندگان چرخ‌های اقتصاد کشور می‌رود که بتوانند نقش موثری در تامین مالی و راه‌اندازی کارخانه‌های تولیدی داشته باشند. از این رو با وجود مشکلات زیادی که در سالهای اخیر برای بانکها ایجاد شده ما هم سعی کردیم آنچه در توان داریم مسیر خدمت به مردم کشور به کار بگیریم.
قدیمی که در جمع کارکنان بانک ایران زمین در استان خراسان سخن می‌گفت، با اشاره به سرمایه‌گذاری های صورت گرفته این بانک در این استان و استان‌های همجوار گفت: در سال جاری از سیمان غرب آسیا در منطقه مشهد و با حضور ریاست محترم جمهور افتتاح شد، که این امر با سرمایه‌گذاری بانک ایران زمین و بخش خصوصی تامین شده است. که می‌تواند نقش موثری در توسعه منطقه و اشتغال جوانان داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره جایگاه حساس مدیران استانی بانک و نقش ایشان در پیشبرد اهداف بانک، پس از تقدیر و تشکر از مدیران قبلی استان (خصوصاً آقایان ریحانی و سلیمانی) که به حق با کوششی مثال زدنی زمینه ساز رشد بوده‌اند، میثم شمس آبادی را به عنوان مدیر و سید محمود مصنع رضوی را به سمت معاون اجرایی شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی معارفه کرد.
وی اظهار امیدواری کرد که کارکنان حق شناس و خدوم این استان با بهره گیری از تجربیات و رهنمودهای این بزرگواران شرایط استان را برای رشد و تحقق اهداف بانک مهیا خواهند ساخت.
سپس فتاحی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش عنوان کرد: امروز مدیران ارشد بانک به عنوان معتمدین موسسین و سهامداران عمده بانک تصمیم به ارتقاء جایگاه بانک و افزایش سهم بازار با سرعتی بیش از پیش گرفته اند که در این پروسه رشد و ورود به عصر جدید بانکداری قطعاً نقش سرمایه انسانی، نقشی اثر بخش و مهم خواهد بود.
در ادامه حسینی کناروئی مدیر امور شعب استانها نیز پس از تشکر از مدیران شعب سابق این استان و ارج نهادن به تلاشهای ایشان عنوان کرد: فعالیتهای در خور تقدیری توسط مدیران سابق این استان برای تعالی شعب تحت نظارت خود صورت گرفته است و از این تاریخ قرار است از تجربیات و تصمیمات مدیر جدید استان که یکی از مدیران با سابقه شبکه بانکی کشور است بهره مند شویم. لذا با توجه به تغییرات صورت گرفته در مدیریت و معاونت استان همچنین با عنایت به انتظارات مدیران عالی بانک از این استان امید است همکاران با همتی مضاعف و تلاشی بی وقفه زمینه را جهت تحقق اهداف تعیین شده و پیشبرد اهداف هالی بانک فراهم سازند.
شمس آبادی مدیر جدید استان های خراسان رضوی و شمالی اظهار امیدواری کرد با همکاری و کوشش پرسنل در قالب تیم استان تمام تلاش خود را جهت پیشبرد اهداف بانک بکار خواهیم بست.
در پایان رضوی معاون جدید استان نیز پس از تشکر از مدیران عالی بانک جهت اعتماد انتخاب ایشان اظهار داشت که دوش به دوش کارکنان این استان تمام تلاش خود را جهت تعالی بانک بکار خواهیم گرفت.