:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

مدیر عامل بانک کشاورزی با حضور در شعبه شهرياروضعيت مطالبات و اجرايي شدن امهال بدهى كشاورزان خسارت ديده را بررسی کرد

روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با هدف آگاهی از آخرین وضعیت عملکرد شعب و پیشبرد برنامه‌ها ،از شعبه شهریار بازدید و بند خ ماده ٣٣ قانون برنامه ششم توسعه درباره دستورالعمل امهال بدهی و بخشودگی سود و جرائم کشاورزان بدهکار خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را در این بانک اجرایی کرد.
کد خبر: ۱۲۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این دیدار که صبح روز یکشنبه ٣٠دی ماه برگزار شد،خدارحمی ضمن گفت وگوی رودررو با مشتریان ،بر انجام امور آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأکید کرد.

وی از کارکنان شعب خواست به هنگام ازدحام مشتریان ، تسریع در انجام خواسته ها و خدمت به مشتریان را در اولویت قرار دهند.

بر اساس این گزارش ،بررسی عملکرد شعبه شهریار و نحوه اجرای بند خ ماده ۳۳ قانون برنامه ششم  از دیگر محورهای گفت وگوی مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان این شعبه بود.

خدارحمی با اشاره به راهکارهای اجرایی در حوزه وصول مطالبات،  عملکرد بانک در این حوزه را تشریح و روند واگذاری پرونده های بدهکاران برای وصول مطالبات به بخش خصوصی( شرکت حامی مهر ) را تبیین کرد.

 این گزارش می افزاید ،فرهاد فنودی عضو هیئت مدیره ،مسعود جلالیان مدیر امور اعتبارات و بانکداری شرکتی،فریدون بهبهانی رییس اداره کل وصول مطالبات و اجرای این بانک و همچنین جهانپور معماران مدیرشعب بانک کشاورزی در استان تهران، خدا رحمی را در این بازدید همراهی می‌کردند.