پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان
مدیر امور طرح و برنامه بانک رفاه یکم بهمن ماه سالجاری پاسخگوی سؤالات مشتریان بانک در سراسر کشور خواهد بود.
اقتصادگردان-
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم
مشتریان، مدیر امور طرح و برنامه و رؤسای اداره های ذی ربط این حوزه، با حضور در
مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده
دریافت پیشنهادهای مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.
مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز دوشنبه 97.11.1 از ساعت 10:00 الی 12:00
سوالات، چالش ها و ابهامات خود را در حوزه هایی همچون اوراق گواهی سپرده، نرخ سپرده
ها، دستور العمل حساب های بانکی (جاری، پس انداز، کوتاه مدت و بلندمدت)، صندوق
امانات، نظام پیشنهادها، نوآوری و اولویت های پژوهشی و ... با شماره تماس 8525-021
کلید 5 به طور مستقیم مطرح کنند.