:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

برای سومین سال متوالی محصول بانک رفاه در جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی شد

در سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که با حضور حسین رحمتی عضو هیات مدیره بانک رفاه برگزار شد، اپلیکیشن موبایلی نظام پیشنهادهای بانک رفاه پس از تبلت بانک و سامانه سمیم به عنوان سومین محصول خلاقانه این بانک معرفی شد.
کد خبر: ۱۲۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، رحمتی در این جشنواره که جمعی از مسئولان بانک رفاه نیز حضور داشتند، طی سخنانی اظهار داشت: بانک رفاه بانکی مشتری محور است و این برنامه موبایلی با تمرکز بر جلب رضایت مشتریان تاکنون موجب تسهیل در ارائه پیشنهادها توسط کارکنان این بانک بوده است که در برنامه توسعه ای نسخه جدید اپلیکیشن مذکور، مشتریان نیز می توانند پیشنهادهای خود را ارائه دهند.
وی همچنین ارائه این برنامه را در سطح مشتریان عاملی برای کاهش هزینه ها با ارائه راهکارهای مناسب از سوی مشتریان دانست.
در این جشنواره 27 محصول از بین محصولات شرکت‌های مختلف کشور به عنوان محصولات خلاقانه معرفی و تقدیر شدند و شرکت ‌های موفق و نوآور تجربیات خود را در اختیار سایرین قرار دادند.
گفتنی است، اپلیکیشن موبایلی نظام پیشنهادها نخستین برنامه موبایلی بانکی در زمینه پیشنهاد است که در دو نسخه پیشنهاد دهنده و کارشناسی برای سیستم عامل های اندروید و IOS با امکانات فراوان رونمایی شده است و با توسعه این برنامه مشتریان نیز می توانند به ارائه پیشنهاد بپردازند.
متقاضیان می توانند برای دسترسی به این برنامه موبایلی به نشانی های www.refah-bank و یا http//tafakkor.refah-bank.ir مراجعه کنند.