:
كمينه:۱۴.۹۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
پای پلکان هواپیما با پنج برنده جشنواره پیش بینی نتایج مسابقات جام جهانی 2018 روسیه

مسافران تجارت به تماشای جام ملت های آسیا رفتند

برندگان قرعه کشی جشنواره جام جهانی2018 روسیه، باشگاه مشتریان بانک تجارت برای تماشای بازی های تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا به کشور امارات سفر کردند.
کد خبر: ۱۲۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، باشگاه مشتریان بانک تجارت اقدام به برگزاری مسابقات پیش بینی نتایج این رقابت ها کرد و در این جشنواره برای پنج نفر از شرکت کنندگانی که موفق به کسب بیشترین امتیاز شدند امکان تماشای تعدادی از بازی های تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا  و سفر به کشور امارات فراهم شد.

جشنواره پیش بینی نتایج مسابقات جام جهانی 2018 روسیه 24 خرداد 97 لغایت24 تیر ماه 97 برای کسانی که عضو باشگاه مشتریان بانک تجارت بودند، برگزار شد.

بر همین اساس جهانگیر خانزاده، روح الله حیدری،علی قاسم زاده گنجی، حامد حسن نیا و محمد رضاکمالی پورآزاد یک روز قبل از دیدار ایران و عراق با در دست داشتن پرچم بانک تجارت به امارات سفر کردند. خبرنگار تجارت پای پلکان هواپیما با برندگان خوش اقبال  این جشنواره گفت و گو هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:

جهانگیر خانزاده(تبریز) :

به توصیه همسرم در جشنواره جام جهانی2018 روسیه، شرکت کردم

 جهانگیر خانزاده اهل تبریز، بافنده جوراب و یکی از طرفداران پروپا قرص تیم تراکتور سازی است. او که در مسابقه پیش بینی جشنواره جام جهانی2018 روسیه، باشگاه مشتریان بانک تجارت مثل تیم ملی در این رقابت ها خوش درخشید، توانست یکی از پنج نفری  باشد که بیشترین پیش بینی درست را انجام داد و برای تماشای تعدادی از  بازی های تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا به کشور امارات سفر کند. خانزاده گفت: همسرم در باشگاه مشتریان بانک تجارت فعال است و به توصیه ایشان در مسابقه پیش بینی شرکت کردم و توانستم با پیش بینی درست چند بازی از جمله دو بازی تیم ملی در این رقابت ها امتیاز های خوبی را جمع کرده و یکی از مسافران جام ملت های آسیا باشم.

خانزاده که مشتری بانک در شعبه ابوریحان تبریز است، می گوید: حقیقتش اصلا فکر نمی کردم برنده شوم و الان هم خیلی خوشحال هستم. به عنوان مشتری 20 ساله بانک تجارت از اینکه این بانک در کنار فعالیت های بانکی به کار های فرهنگی می پردازد که بسیار ارزشمند و ماندگار است، راضی هستم و همین مساله بانک تجارت را از سایر بانک ها برایم متمایز می کند.

روح اله حیدری(اراک):

بانک تجارت می تواند الگوی مناسبی برای سایر بانک ها باشد

روح اله حیدری 36 ساله و شغل آزاد دارد. او از طریق برادرش با باشگاه مشتریان بانک تجارت آشنا شد و در جشنواره جام جهانی2018 روسیه شرکت کرد. حیدری گفت: چند بازی از این مسابقات و ازجمله دو دیدار تیم ملی ایران را به درستی پیش بینی کردم و نامم در میان برندگان سفر به کشور امارات و تماشای چند بازی ایران در جام ملت های آسیا قرار گرفت. حقیقتش این اولین باری است درچنین مسابقاتی برنده می شوم به همین خاطر وقتی از بانک تماس گرفتند و گفتند برنده شدم اصلا باورم نمی شد. حالا با بانک تجارت صمیمیت بیشتری  پیدا کردم. حرکت فرهنگی بانک بسیار زیبا و جالب بود و می تواند الگوی مناسبی برای سایر بانک ها باشد .

علی قاسم زاده گنجه(مشهد):

این حس خوب را به بانک تجارت مدیونم

علی قاسم زاده گنجه مهندس ساختمان و از مشتریان بانک درشعبه بلوار معلم مشهد است. اوکه همراه با همسرش آماده سفر به امارات محل برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا شده بود، اهل مشهد و طرفدار سرسخت تیم ابومسلم است. قاسم زاده از طریق یکی از دوستانش با باشگاه مشتریان بانک تجارت آشنا شد و در جشنواره جام جهانی2018 روسیه شرکت کرد. او می گوید : واقعا فکرش را هم نمی کردم که یکی از پنج برنده مسابقه پیش بینی نتایج جام جهانی 2018 روسیه باشم. برنده شدن در این جشنواره پیش بینی، حس خوبی است که این حس را مدیون بانک تجارت هستم.  من به عنوان یکی از مشتریان قدیمی این بانک بیشتر از گذشته به بانک تجارت تعصب دارم و از خدمات متنوع اش استفاده می کنم. به نظر من سایر بانک ها هم می توانند با برگزاری چنین مسابقاتی به شور و نشاط در جامعه کمک کنند.

حامد حسن نیا(مشهد):

فکر می کردم جشنواره پیش بینی بانک تجارت  "شو" است

حامد حسن زاده دومین برنده مشهدی جشنواره پیش بینی نتایج مسابقات جام جهانی2018 روسیه است . اتفاقا او هم همراه با همسرش به کشورامارات محل برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا سفر کرد. حسن نیا 38 ساله و مهندس برق و سال ها از مشتریان بانک تجارت در شعبه ملا صدرا مشهد است. او می گوید: اعتراف می کنم که فکر می کردم برگزاری جشنواره پیش بینی باشگاه مشتریان بانک تجارت، "شو" است و تنها جنبه تبلیغاتی برای بانک دارد و از جایزه خبری نیست اما حالا حس و هیجان بسیار خوبی را پیدا کردم و امیدوارم با قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا این حس خوب دوچندان شود. حسن زاده در پایان گفت: بعد از اعتمادی که به بانک تجارت پیدا کردم بارها به سایت باشگاه مشتریان برای شرکت در جشنواره های جدید مراجعه کردم.

محمد رضا کمالی پور آزاد (تهران):

از ابتدا عضو باشگاه مشتریان بانک تجارت شدم

محمد رضا کمالی پور تنها برنده خوشبخت تهرانی و  رئیس شعبه میرداماد شرقی بانک تجارت است. او که نزدیک به سی سال سابقه کار در بانک دارد در این باره می گوید: از همان روزی که باشگاه مشتریان بانک تجارت راه اندازی شد عضو باشگاه شدم و در اکثر جشنواره های پیش بینی شرکت کرده ام. بالاخره شانس هم به من رو کرد و با پیش بینی درست تعدادی از مسابقات جام جهانی 2018 روسیه به عنوان یکی از پنج برنده این جشنواره انتخاب شدم. باور کنید اصلا فکرش را نمی کردم  من هم یکی ازبرنده ها باشم.کمالی پور در ادامه گفت: من و همکارانم در شعبه میرداماد شرقی مشتریان را ترغیب به عضویت در باشگاه مشتریان بانک تجارت می کنیم تا بیشتر از گذشته با بانک ارتباط داشته باشند.