:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

باجه بانک سینا در یاسوج به بهره برداری رسید

در مراسمی با حضور مقامات استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیر منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد و اهالی محل، باجه بانک سینا در شهر یاسوج به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۲۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این باجه در راستای سیاست های بنیاد مستضعفان مبنی بر ایجاد توسعه پایدار در مناطق کمتر برخوردار و به منظور ارائه بهینه خدمات و حمایت از طرح های اشتغالزا در این منطقه ایجاد شده است.
آقای فیلی معاون عمرانی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت ها و اقدامات بانک سینا در کمک به توسعه اشتغال در مناطق روستایی، حضور بانک سینا را در این شهر مغتنم برشمرد و ابراز امیدواری کرد این حضور برای مردم منطقه منشاء آثار و برکات خوبی باشد.
آقای شاکری مدیر منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد هم با تشریح اقدامات بانک سینا در زمینه توسعه اشتغال مناطق روستایی گفت: بانک سینا از طریق انعقاد تفاهم نامه همکاری با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی، تسهیلات یارانه دار را در اختیار متقاضیان ایجاد طرح های اشتغال زا در مناطق روستایی قرار می دهد که در همین راستا در منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد تا 22 دی ماه جاری تعداد 183  طرح به مبلغ 1 هزار و 270 میلیارد ریال مصوب شده که از این تعداد 167 طرح به مبلغ 1 هزار و 124 میلیارد ریال منجر به انعقاد قرارداد شده است. همچنین 49 طرح از طرح های یادشده به مرحله بهره برداری و تولید رسیده است.