:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

حق بهره برداری از معدن اختصاصی توسط ذوب آهن اصفهان جهت تکمیل زنجیره تولید

محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه ذوب آهن در اولين نمایشگاه زنجیره تامین فولاد کرمان عنوان کرد: با توجه به ذخایر غنی سنگ آهن در کشور ، حق ذوب آهن بهره برداری از معدن بصورت اختصاصی است. باید تدابیری اتخاذ شود تا انسجام و هماهنگی لازم بین واحدهای معدنی با تولیدکنندگان فولاد از جمله ذوب آهن اصفهان به وجود آید و این واحدها به پویایی و ثبات برسند
کد خبر: ۱۲۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱

اقتصاد گردان - رييس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به توانمندی معادن کرمان گفت: با توجه به شناسایی یک ميليارد تن ذخیره قطعی سنگ آهن در استان کرمان آماده هرگونه همکاری هستیم تا ارتباط بین ذوب آهن اصفهان و معادن استان کرمان را برقرار کنیم که مستلزم دیده شدن منافع دو طرف در این فرآیند است .
پورابراهیمی ادامه داد: ظرفیت تولید فولاد مرحله عملیاتی و باید مبنای حرکت سایر فعالیت ها شود. در سنگ آهن هر  گام رو به جلو  ارزش افزوده بیشتری را به وجود می آورد و ذوب آهن اصفهان اکنون این ظرفیت را دارد و باید مورد حمایت جدی قرارگیرد.
رييس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: باید دست مدیران واحدهای تولیدی که فعالیت امروزشان به مثابه مبارزه در خط اول جبهه است را بوسيد .