:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

مديرعامل بانك رفاه: توسعه سازماني با روابط عمومي فعال ايجاد مي شود

مدیر عامل بانک رفاه در جمع آموزشی- تخصصی روابط عمومی ها اظهار داشت: وجود یک روابط عمومی قدرتمند، فعال و همراه با ارتباطات گسترده درون و برون سازمانی زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی به نفع سازمان است.
کد خبر: ۱۲۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر سهمانی مدیر عامل این بانک در جمع مدیران و مسئولان روابط عمومی مدیریت شعب استان ها با قدردانی از مسئولان و پیشکسوتان پیشین روابط عمومی و همچنین عملکرد و دستاوردهای این حوزه اظهار داشت: حوزه روابط عمومی باید با افزایش بهره وری و انجام اقدامات ارزش آفرین و همچنین بهره گیری از زیر ساخت ها و کانال های ارتباطی در اختیار خود بتواند در خدمت اهداف کلان سازمان باشد، البته تاکنون اقدامات ارزشمندی از سوی این حوزه صورت گرفته است.
مدیر عامل بانک رفاه ادامه داد: روابط عمومی با بهره گیری از ابزارها، زیر ساخت ها و تخصص خود می تواند زمینه ساز اعتماد عمومی باشد و روابط عمومی این بانک الحمدالله با اقدامات اثربخش مسئولان و کارگزاران پیشین و همچنین تلاش و کوشش مطلوب مسئولان کنونی توانسته جایگاه شایسته ای در درون و بیرون سازمان کسب کند. 
وی در ادامه به تشریح عملکرد کلان بانک در سطح جامعه پرداخت و گفت: خداوند را شاکریم که بانک رفاه به حدی از بلوغ رسیده است که در افکار عمومی حضور مستمر و گسترده دارد. به نمایش گذاشتن عملکرد بانک در رسانه های مختلف و حضور اثر بخش آن در عرصه اجتماعی نشان دهنده این است که سازمان به بلوغ و تکامل رسیده و خود را در مقابل ذی نفعان پاسخگو می داند.
دکتر سهمانی با اشاره به ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک در سطح جامعه و تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه خاطر نشان ساخت: سازمان های بزرگ و تأثیرگذار همچون نظام بانکی باید برای سعادت و سلامت جامعه پیرامون خود بخشی از سود خود را به تعهدات اجتماعی اختصاص دهند. 
خوشبختانه بانک رفاه با توجه به رسالت خود در این حوزه اثرگذار بوده و تاکنون اقدامات بسیار ارزنده ای در حوزه های مختلف اجتماعی انجام داده است.
مدیر عامل بانک رفاه با اشاره به نقش و جایگاه حساس صنعت بانکداری در زندگی روزمره افراد جامعه گفت: حوزه روابط عمومی باید به صورت یکپارچه در صنعت بانکداری حافظ منافع نظام بانکی باشد و از وجهه و چهره آن در جامعه دفاع کند. 
دکتر سهمانی ادامه داد: امروز مواجهه دشمنان با مردم و کشور یک مواجهه اقتصادی است. دشمنان تلاش می کنند با ایجاد جو بی اعتمادی اقتصادی مردم را نا امید کنند. یکی از این حوزه ها نظام بانکی است که تلاش می کنند با مخابره اخبار نادرست اعتماد سپرده گذاران را خدشه دار کنند. حوزه روابط عمومی در این شرایط وظیفه ای حساس بر دوش دارد تا علاوه بر حمایت از چهره سازمان از صنعت بانکداری هم فعالانه دفاع کند.
در این مراسم، دکتر سعیدی رئیس اداره روابط عمومی بانک رفاه نیز طی سخنانی به تشریح نقش و جایگاه روابط عمومی پرداخت و با ارائه گزارشی از عملکرد روابط عمومی اظهار داشت: بی تردید نگاه حمایتی مدیریت عالی بانک نقش مهم و تأثیرگذاری در توسعه فعالیت های روابط عمومی دارد.